خبر فوری
گشایش نمایشگاه پاییزه نوشت افزار و پوشاک بندرعباس از 24 شهریور به مدت 10 روز

محمد عباسی : گشایش نمایشگاه پاییزه نوشت افزار و پوشاک بندرعباس از 24 شهریور به مدت 10 روز

هرمزبان – نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا ویژه بازگشایی مدارس شامگاه پنجشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های هرمزگان گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: حدود ۲۰۰ غرفه با اولویت کیف و کفش، دفترچه، نوشت افزار، پوشاک، مانتو و شلوار و فرم مدارس،‌ با تخفیف پنج تا ۲۰ درصد نسبت به قیمت بازار، در این نمایشگاه عرضه می شود.
محمد عباسی افزود: نمایشگاه پاییزه ویژه بازگشایی مدارس از امروز ۲۴ شهریورماه به مدت ۱۰ روز از ساعت ۱۶ عصر تا  ۲۲ و ۳۰ دقیقه شب دایر است.
وی بیان داشت: این نمایشگاه با هدف ارائه کالاهای مورد نیاز مردم، کنترل قیمت در بازار و سهولت دسترسی جهت تامین اقلام مورد نیاز دانش آموزان برپا شده است.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان اظهارداشت: در این ایام نیاز مردم بیشتر به سمت اقلام مدارس است که به منظور جلوگیری از افزایش قیمت این اقلام با حضور صنوف و بازاریان، این نمایشگاه راه اندازی شد.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید