به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از سرویس بازار ایسنا، مدیرعامل این بانک که به منظور حضور در همایش تبیین سیاستهای اعتباری، حقوقی و وصول مطالبات به استان هرمزگان سفر کرده است، در دیدار با کارکنان شعب آن استان گفت: تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق مشتریان و مخاطبان از اولویت و سیاستهای اصلی بانک صادرات ایران است. این بانک از دیرباز رعایت این اصل را سرلوحه کار خود قرار داده و در شرایط کنونی نیز بهبود و ارتقای رویکردها و سیاستهای مشتری محورانه را در راس برنامههای خود قرار داده است.
وی با اشاره به ظرفیت و قابلیتهای سختافزاری و نرمافزاری بانک صادرات ایران افزود: بهرهمندی از ظرفیتهای فناوری اطلاعات و توسعه و ترویج بانکداری نوین یکی از راههایی است که در شرایط حاضر، تامین خواسته و نیاز مشتریان را با هزینه کمتر و سودآوری بیشتر محقق میکند.
مدیرعامل بانک صادرات ایران خاطر نشان کرد: در همین راستا و با هدف ارتقای جایگاه بانک و افزایش رضایتمندی مشتریان تمهیدات و برنامه هایی که میتوانند برای کلیه ذینفعان ارزشآفرین باشند را در نظر گرفته است.
زراعتی همچنین با اشاره به اهمیت ارتقای دانش شغلی نیروی انسانی در نظام بانکی تصریحکرد: آموزش و افزایش دانش شغلی کارکنان بانکها نقش برجستهای در افزایش بهرهوری دارد و بانک صادرات ایران این موضوع را در کانون اهداف خود قرار داده است.
مدیرعامل بانک صادرات ایران، پیروی از استانداردهای حرفهای و بینالمللی را لازمه فعالیت بانکها در شرایط کنونی دانست و اظهار داشت: شفافیت در عملکرد و پیادهسازی استانداردهای بینالمللی حسابداری از جمله رویکردهای اصلی بانک میباشد که اقدامات بانک صادرات ایران به عنوان پیشگام در این عرصه که با تحسین نهادهای نظارتی نظیر بانک مرکزی نیز همراه بوده است در بلندمدت میتواند منشا اثرات فراوان و راهگشا باشد.
انتهای پیام