کشف کالاهای قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی‌اصغر خرم‌روی با اشاره به کشف کالاهای قاچاق در هرمزگان اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری امام حسن عسکری(ع) شهرستان میناب، حین گشت‌زنی در اطراف ایست و بازرسی شهید چغازردی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو یک دستگاه فلزیاب، یک عدد فرایوی، 25 عدد کمپرسور خودروی سواری، پنج عدد دنده گیربکس، چهار عدد میل لنگ موتور و دو عدد سرسیلندر سواری قاچاق کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه طی عملیاتی دیگر، مأموران انتظامی شهرستان بندرلنگه حین کنترل محور لمزان–بستک به یک دستگاه پراید وانت مشکوک و در بازرسی از آن  400 هزار نخ سیگار قاچاق را کشف کردند، گفت: ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه 2 میلیارد و 913 میلیون ریال برآورد شده است.

خرم‌روی ضمن هشدار به قاچاقچیان که با اقدامات مجرمانه خود ثبات اقتصادی جامعه را تهدید می‌کنند از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید