خبر فوری
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال هرمزگان با تداوم صدرنشینی تیم خلیج فارس میناب به پایان رسید.

خلیج فارس میناب همچنان در صدر جدول

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، در مهمترین بازی های این هفته تیم خلیج فارس میناب با نتیجه 3 بر یک از سد سیبه کوخرد گذشت و با کسب 17 امتیاز به تنهایی در صدر جدول بندی ایستاد.
سهیلی جوان قشم نیز با پیروزی 4 بر یک مقابل تیم انتهای جدولی اتحاد بندرپل با کسب 16 امتیاز در مکان دوم جدول باقی ماند.
اروند بندرعباس نیز با پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس بیکاه با 15 امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار گرفت.
اما در دیگر دیدارهای هفته هشتم تیم اتحاد رودان 2 بر یک جنوب برکه دوکا را شکست داد، فولاد هرمزگان با یک گل آرش حاجی آباد را مغلوب کرد، لمزان لنگه با همین نتیجه( 1 بر صفر) اتحاد دژگان را از پیش رو برداشت و تیم های بسیج حکمی میناب و جبل بر شهرو نیز به تساوی 1-1 رضایت دادند.
هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان روز دوشنبه این هفته با برگزاری هفت مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید