خبر فوری
مه غلیظ از دیشب مناطق مرکزی و غرب هرمزگان را فرا گرفته است.

مه گرفتگی شدید در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز خلیج فارس، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: بر اثر مه گرفتگی دید افقی در قشم به کمتر از 50متر، بندر خمیر کمتر از 100 متر، در بندرلنگه کمتر از 500 متر، در ابوموسی کمتر از 800 متر و در بندرعباس هزار و 500 متر است.
مرضیه سی سی پور افزود: پایداری هوا و ملایم بودن سرعت وزش باد با توجه به رطوبت بالای هوا، موجب پدیده مه گرفتگی در هرمزگان شده است.
وی گفت: مه گرفتگی که از هفته گذشته در استان آغاز شده است تا روز دوشنبه این هفته در استان ادامه دارد.
سی سی پور گفت: میزان رطوبت در بندرعباس امروز صبح به 99 درصد رسید و اکنون 96 درصد است و دمای هوای این شهر نیز امروز در گرمترین ساعت به 18 درجه سانتیگراد می رسد.
وی افزود: دریا اکنون آرام است، و از روز سه شنبه و در روزهای پایانی هفته پیش بینی می شود با افزایش سرعت وزش باد، دریا در محدوده خلیج فارس بویژه تنگه هرمز مواج شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید