دومین سال هفتمین دوره انتخاب اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان هرمزگان در حالی دو هفته گذشته برگزار شده که تاکنون سه مرتبه به‌ دلیل عدم حضور پنج نفر از اعضای هیئت مدیره ناتمام باقی مانده است.

ارعاب و تهدید راهی برای رسیدن به قدرت نیست/ سازمان نظام مهندسی ساختمان باید علمی اداره شود نه سیاسی و حزبی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان سال گذشته با حضور بیش از چهار هزار مهندس هرمزگانی در رشته‌های عمران، معماری، برق، مکانیک، شهرسازی و نقشه‌برداری همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار شد و مهندسان هرمزگانی با آرزوی ساختن استانی آباد پای به این عرصه گذاشتند و نمایندگان خود را برای یک دوره سه ساله برای حضور در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان انتخاب نمودند.

از همان ابتدای دوره، انتخاب رئیس و دیگر اعضای هیئت رئیسه با مشکلاتی همراه بود و فردی که خود را داعیه پدر مهندسی هرمزگان می‌داند با اعمال قدرت به‌دنبال رسیدن به جایگاه ریاست بود اما اعضا به عدم حضور وی در راس هرم سازمان رای دادند و پس از سال‌ها فرد دیگری را به‌ عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختنمان در هرمزگان برگزیدند.

فرد مذکور که در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به‌عنوان رئیس ستاد حسن روحانی در هرمزگان فعالیت می‌کرد و از اصلاح‌طلبان تندرو در این استان محسوب می‌شود با توجه به اینکه تماما از باند سیاسی خود در دولت طرد شده است، امروز بدون در نظر گرفتن شرایط توسعه هرمزگان در زمینه فنی و شهرسازی به‌دنبال سهم‌خواهی است.

گویا این فرد فراموش کرده است که سهم خود به‌عنوان رئیس ستاد روحانی را می‌بایست از دولت و تیم سیاسی‌اش جستجو کند نه از رای مهندسانی که با حضور چنین افرادی در جایگاه ریاست سازمان مخالف هستند. آقایان باید بدانند که جایگاه نظام مهندسی سیاسی نیست بلکه علمی است چراکه با جان و مال مردم سر و کار دارد و تصمیمات اتخاذ شده می‌بایست علمی و فنی باشد نه سیاسی و حزبی.

سال گذشته در حالی انتخابات اعضای هیئت رئیسه برگزار شد که فضایی کاملا متشنج و سیاسی بر آن حاکم بود و تا جایی پیش رفت که نمایندگان وزارت راه و شهرسازی در این زمینه ورود کردند اما باز هم توفیقی برای این فرد حاصل نشد و فرد دیگری با رای اعضای هیئت مدیره به ریاست سازمان رسید.

دومین سال هفتمین دوره انتخاب اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان هرمزگان در حالی دو هفته گذشته برگزار شده است که تاکنون سه مرتبه به‌ دلیل عدم حضور پنج نفر از اعضای هیئت مدیره ناتمام باقی مانده است و این افراد با مدیریت این فرد سعی در متشنج ساختن فضا دارند تا فرد مورد نظرشان را به جایگاه ریاست سازمان برسانند.

از جمع 11 نفر اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان می‌بایست 8 نفر یا به عبارتی دوسوم اعضا در انتخاب هیئت رئیسه حضور یابند تا جلسه رسمیت پیدا کند و رئیس سازمان و دیگر اعضای هیئت رئیسه انتخاب شوند.

گمان می‌رود یکی از اهدافی که افراد برای آن تلاش می‌کنند انتخابات آینده دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهاست که آنها را برای دستیابی به سبد 10 هزار نفری رای مهندسان هرمزگانی تحریک کرده است.

استان هرمزگان به‌ویژه شهر بندرعباس دارای بافت فرسوده بسیاری است و نیاز است افراد به‌ جای اینکه به‌ دنبال رسیدن به جایگاه و مسند باشند به فکر برطرف کردن مشکلات مردم آن هم در مهمترین مرجع تصمیم‌گیری فضای شهری شوند.

جلسه مجدد انتخاب اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان قرار است برای چهارمین مرتبه در اواسط همین هفته پیش رو برگزار شود که امید است تمامی اعضا با حضور خود، بدون در نظر گرفتن مسائل سیاسی و با یک وفاق و همدلی به کاندیدای مورد نظرشان در جهت رشد و اعتلای هرمزگانی آباد رای دهند.      

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید