امام جمعه رودان گفت: مردم شهرستان رودان در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی حضور باشکوهی را به نمایش گذاشتند و نشان دادند بر عهد خود با ولایت پایدار هستند.

حضور باشکوه مردم رودان در سالروز بزرگداشت حماسه 9 دی ستودنی بود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از رودان، حجت‌الاسلام سید مهدی تاج‌زاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حضور پرشور مردم در سالروز بزرگداشت حماسه 9 دی افزود: دیروز مردم فهیم و بابصیرت ایران اسلامی با حضور چشمگیر خود در بزرگداشت یوم‌الله نهم دی‌ماه بار دیگر با رهبری تجدید میثاق کردند که به‌حمدالله در شهرستان رودان هم در شب هشتم دی‌ماه و در روز نهم دی‌ماه برنامه‌های خوب و باشکوهی برگزار گردید.

امام جمعه رودان حضور مردم در روز حماسه 9 دی 88 را پاسخی کوبنده به دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: فتنه‌گران شعار می‌دادند که ما دنباله‌رو خط امام خمینی(ره) هستیم اما در عمل با زیر پا گذاشتن قانون نشان دادن که نه‌تنها در خط امام نیستند بلکه ضد آرمان‌های امام راحل عمل می‌کنند، زیرا امام قانون‌گرایی را مهمتر از همه چیز می‌دانستند.

تاج‌زاد به 13 دی‌ماه و سالروز ارسال پیام تاریخی امام خمینی(ره) به گورباچف رهبر شوروی  اشاره و عنوان کرد: امام با آن نگاه حکیمانه‌ای که داشتند فروپاشی بلوک غرب را پیش‌بینی کرده بودند و به رهبر شوروی گفتند که دست به دامن غرب نشود و به دامن اسلام روی بیاورد که رهبر شوروی توجهی به تذکر امام نکرد و به این سرنوشت دچار شد.

وی در پایان، شهادت تیمسار ستاری فرمانده نیروی هوایی ارتش در 15 دیماه 1373 را گرامیداشت و خدمات این شهید در دوران خدمت خود چه در جنگ تحمیلی و چه بعد از جنگ را بسیار ارزشمند دانست.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید