خبر فوری
بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: مدیران صنایع غرب بندرعباس یک وظیفه اجتماعی و فرهنگی نسبت به ورزش و فرهنگ استان دارند وباید از باشگاهها و ورزش استان حمایت کنند.

صنایع غرب بندرعباس وارد عرصه تیمداری و حمایت از باشگاهها شوند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، جاسم جادری ظهر جمعه در مراسم پایانی اهدای هدایایی قهرمانان دو ماراتن قهرمانی کشور جام هرمز در شهر بندرعباس بیان داشت: استان هرمزگان بیش از 18 ورزشکار نامدار در سطوح محتلف تیم های ملی کشور دارد و یک استان با ظرفیت های خوب ورزشی است.

وی با اظهار این نکته که از مدیرکل ورزش و جوانان استان خواسته ایم که برگزاری رقابت های ملی و بین المللی را در استان میزبانی کنیم، عنوان کرد: در فصول پائیز و زمستان به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب هرمزگان می تواند میزبان خوبی برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی باشد. همانگونه که در روزهای گذشته شاهد برگزاری دو بازی رفت و برگشت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و تیم ملی فوتبال ساحلی لبنان در شهر بندرعباس بوده ایم.

جادری با تاکید بر اینکه ظرفیت مناسب صنایع بزرگ کشور در شهر بندرعباس وجود دارد و باید وارد عرصه ورزش شوند، اظهارداشت:صنایع بزرگی همچون آلومینیوم المهدی، فولاد هرمزگان، بنا گسترکرانه، ترنج، کشتیرانی، کشتی سازی، بنادر و دریانوردی هرمزگان در استان وجود دارد و پذیرفتنی نیست اگه بخواهند خود را از عرصه ورزش کنار بکشند.

وی افزود: کم کاری صنایع غرب شهر بندرعباس در ورزش قابل قبول نیست زمانی که می بینیم صنایعی هم توان وبعضا با توان پایین تر در سایر استانها در رده های مختلف سنی و در سطوح ملی و بین المللی باشگاه داری می کنند و برخی از صنایع حتی در استانها ورزشگاه می سازند آنگاه در استان هرمزگان تیم ها و باشگاه های ورزشی با مشکل تیمداری و اسپانسرینگ روبرو باشند.

استاندار هرمزگان گفت: می دانم وظیفه ذاتی آنها تولید است اما صنعتی به موفقیت و اهداف بلند مدتش می رسد که در راستای توانمند سازی و تربیت نیروی سالم و با انگیزه کوشا باشد. این پیامی است به تمامی مدیران صنایع و شرکتهای بندری استان که به کمک ورزش بیایند و در عرصه حمایت از ورزشکاران و تیم های ورزشی با جدیت وارد شوند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید