پرویز سروری : تهران دیروز باید تعطیل می‌شد

پرویز سروری : تهران دیروز باید تعطیل می‌شد

هرمزبان – پرویز سروری نایب رییس شورای شهر تهران درخصوص بروز گرد و غبار در تهران گفت: فکر می‌کنم اطلاعات درستی را به مسئولان نداند چرا که اعلام کردند روند کاهشی خواهد بود اما شاهد رشد و یا تثبیت شرایط بودیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، پرویز سروری، نایب رییس شورای شهر تهران پیش از آغاز جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت جسمانی چمران گفت: وضعیت آقای چمران رو به بهبود است و یک هفته تا ده روز دیگر از بیمارستان مرخص می شود.

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره آلودگی هوای این روزهای تهران گفت: ریشه این موضوع چون داخلی نیست و دو کشور عراق و عربستان عامل بروز این مشکل هستند حتما باید این موضوع در یک تفاهم سه جانبه صورت گیرد.

پرویز سروری ادامه داد: این اقدامی بوده که دولت قبلی باید انجام می داد و مسأله ای نیست که مسئولان بتوانند ورود کنند اما با اقداماتی می توانند هزینه ها را کاهش دهند.

نایب رییس شورای شهر تهران درباره تعطیل نشدن شهر تهران در روز گذشته گفت: فکر می کنم اطلاعات درستی را به مسئولان نداند چرا که اعلام کردند روند کاهشی خواهد بود اما شاهد رشد و یا تثبیت شرایط بودیم و این برای کسانی که بیماری زمینه‌ای داشتند  بسیار خطرناک بود و اگر  اطلاعات درستی را از نظر کارشناسی می دادند به نظرم صلاح این بود دیروز حتما  تعطیل می کردند.حتی تصمیم داشتم امروز را تعطیل اعلام کنم اما چون گفتند دولت تعطیلی اعلام نکرده این کار را انجام ندادیم.

پرویز سروری افزود: حتما باید وزارت خارجه و دولت تلاش کنند که تصمیمات جدی را برای جلوگیری از بروز ریزگرد بگیرند  چرا که هم برای ما هزینه ایجاد کرده و هم برای کشورهای درگیر.

او در واکنش به اینکه شهردار تهران نماینده وزیر کشور و مدیر بحران استان تهران است اما در این دو روز حرکت آنچنانی از شهرداری ندیدیم گفت: این که شهر تعطیل شود یا شود را استانداری می گیرد و شهرداری کاری نمی توانست انجام دهد و شیطنتی در این زمینه شد و تصمیمات این موضوع در ستاد دیگری گرفته می شد.

سروری گفت: من معتقدم اطلاعات به درستی منتشر نشد و این موضوعی نبود که شهردار تهران با جلسه گذاشتن حل کند و این موضوع ارتباطی با ایشان نداشت.

منبع: مشرق نیوز

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید