خبر فوری

شهردار بندرعباس: لاستیک‌های مستعمل سطح شهر بندرعباس جمع آوری می‌شود

هرمزبان – شهردار بندرعباس گفت : لاستیک‌های مستعمل سطح شهر بندرعباس جمع آوری می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، شهردار بندرعباس گفت: در راستای پاکسازی و تنظیف شهر برای جلوگیری از تخم ریزی و انتشار پشه آئدس لاستیک های مستعمل و دپو شده در سطح شهر بندرعباس به طور فراگیر و گسترده جمع آوری می شود.

مهدی نوبانی ، افزود: تمام ظرفیت ها برای این عملیات گسترده به کار گرفته شده و تیم های دوازده گانه همه نقاط شهر را رصد می کنند و طرح پاکسازی شهر را از لاستیک های مستعمل و رها شده به اجرا در می آورند.

شهردار بندرعباس عنوان کرد: حفظ جان و تامین سلامتی شهروندان در برابر پشه آئدس را نباید فراموش کنیم و آن را در برنامه های حاشیه ای قرار دهیم.

نوبانی تصریح کرد: خدمات شهری و مدیریت پسماند به طور جدی در این حوزه ورود کرده اند و به طور مداوم در جهت پاکسازی و جمع آوری دپو های لاستیک زباله و نخاله فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر نوع زباله نخاله و لاستیک دپو شده سریعاً گزارش لازم را به سامانه ١٣٧با شهرداری های مناطق اعلام کنند تا به سرعت نسبت به پاکسازی محل های مورد نظر اقدام شود.

این مقام مسؤل اظهار کرد: طبق گزارش مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس  در راستای جلوگیری از انتشار و تخم ریزی پشه آئدس آمار جمع آوری لاستیک های فرسوده و مستعمل در دو ماه گذشته در منطقه یک ۲۰۶۶حلقه، منطقه دو ۱۲۶حلقه، در منطقه سه ۱۶۸۰ حلقه و در منطقه چهار ۵۴ حلقه جمع آوری شده است.

شهردار بندر عباس در پایان عنوان کرد: ظرف ۱۴ روز گذشته ۱۶ کامیون لاستیک جمع آوری و در محل سایت شهید رجایی دپو شده است که  توسط سازمان پسماند معدوم‌ می شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید