خبر فوری

هرمزگان ۱۵ روز بدون فوتی کرونا سپری کرد

هرمزبان- دکتر فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از 15 روز بدون فوتی کرونایی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با همکاری و مشارکت مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و سرعت ترزیق واکسن، این استان امروز هم فوتی نداشت و در ۱۵ روز اخیر بدون فوتی سپری کرد.

دکتر فاطمه نوروزیان اعلام این خبر به رسانه ها افزود:تزریق واکسن کرونا ازابتدا تاکنون به ۲ میلیون و۶۴۵هزارو ۱۳۴ دُز در این استان رسیده که ۸۱۸نفرروز اخیر به مراکز تزریق واکسن کرونا مراجعه کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایرنا، دکتر فاطمه نوروزیان جمعه شب با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: ازاین میزان یک میلیون و ۳۶۶هزارو ۸۵۰ نفر نوبت اول ، یک میلیون و۱۸۴هزارو ۵۸ نفر نوبت دوم و ۹۴هزارو ۲۲۶نفر هم نوبت سوم واکسن کرونا تا به امروز دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: هم اکنون ۵۶۴نفر مبتلا به کرونا در استان وجود دارد، ۱۸نفر بستری شده و در مجموع ۴۵۳نفر در قرنطینه، ۹۱نفر بستری ،۱۹نفر درآی سی یو ، ۳نفر بدحال داریم و درنهایت ۲هزارو ۴۵۴نفر از ابتدای کرونا تاکنون جان خود را ازدست داده و امروز نیز بدون فوتی بود.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید