خبر فوری

مسابقات کورس اسب دوانی قهرمانی هرمزگان در میناب برگزارشد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از میناب، شامگاه شنبه مسابقات کورس اسب‌دوانی پاییزه قهرمانى استان هرمزگان با حضور 24 راس اسب از شهرستان هاى بندرعباس، میناب، بندر لنگه و جزیره قشم در سه گروه اسب‌هاى فلات ایران (بومى، دره‌شورى و کرد)، عرب و اسب‌هاى صفر امتیاز در شهرستان میناب برگزار شد.

در این مسابقات و در رده اسب هاى فلات ایران (بومى، دره شورى و کرد) اسب چیتا با سوارکارى بهزاد ذاکرى به مالکیت عرفان سلطانى از شهرستان میناب مقام اول به دست آورد، اسب رسام با سوارکارى علیرضا حیدرنژاد به مالکیت مرتضى زارعى از شهرستان بندر لنگه مقام دوم و اسب سلطان با سوارکارى محمد امین قلندرى به مالکیت عباس سلامى از شهرستان میناب در جاى سوم ایستاد، اسب مینا با سوارکارى حامد زابلى به مالکیت اسلام سقانژاد از شهرستان میناب مقام چهارم و اسب بلوچ با سوارکارى امیر حسینى به مالکیت مجتبى مظفرى از شهرستان بندرعباس پنجم، اسب رنگو با سوارکارى منصور نیک‌بخت به مالکیت غلام ذاکرى از شهرستان میناب مقام ششم به دست آوردند.

در رده اسب‌هاى عرب و ترکمن اسب بى‌بى گل با سوارکارى امیرحسینى به مالکیت فرشاد شجاعى از شهرستان میناب اول شد، اسب آلما با سوارکارى مهرشاد بچارى به مالکیت خودش از شهرستان بندرعباس دوم شد. اسب طوفان امیر حسین با سوارکارى مهدى آهنماه به مالکیت امیر حسین زمردى از شهرستان بندرعباس در جاى  سوم ایستاد.

در رده اسب‌هاى بومى صفر امتیاز اسب سیتا با سوارکارى حامد زابلى به مالکیت امید ابراهیمى از شهرستان میناب و با کسب 10 امتیاز بر سکوى نخست ایستاد، اسب سمندر با سوارکارى مسعود صالحى به مالکیت محمد امین زاهدى از شهرستان میناب با کسب هشت امتیاز در جاى دوم قرار گرفت، اسب مشکى با سوارکارى سجاد سالارى به مالکیت عادل جنگجو از شهرستان بندرعباس و کسب 6 امتیاز سوم شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید