خبر فوری

نخستین برد بالان صنعت شهاب قشم در مقابل رامهر خوزستان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، شامگاه شنبه تیم بالان صنعت شهاب قشم در اولین دیدار خود در لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور از گروه اول توانست با نتیجه پنج بر سه تیم رامهرمز خوزستان را شکست دهد. در این دیدار برای بالان صنعت سارا محمدنژاد دو گل و نوشین شفیعی، مهسا عرب و رباب رحیمی هرکدام یک گل  به ثمر رساندند.

تیم بالان صنعت شهاب قشم در بازى دوم خودش به مصاف میزبان رقابت‌ها هیات فوتبال چالوس خواهد رفت.

بازیکنان تیم بالان صنعت را سارا محمدنژاد، مهسا عرب، طیبه ایرانی، مریم مرادی‌زاده، فروغ رحیمی، فائزه اسلامی، نوشین شفیعی، خدیجه شهبازی، آیدا رمضانی، رباب رحیمی، شیرین اسماعیلی، مژگان حیدری، شیما میدانی و رحیمه زاهری تشکیل مى‌دهند.

 کادر فنی این تیم را هم رخسار ابدالی سرمربی، مریم مرادی مربى، مدیر فنی لوئیزا بصیریان و  سرپرست سمیرا تیر چرخ تشکیل مى‌دهند. در این دوره از مسابقات 19 تیم در چهار گروه به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت خواهند پرداخت.

تیم بالان صنعت شهاب قشم در گروه اول با تیم های هیات فوتبال چالوس و رامهرمز خوزستان هم گروه است و تیم مهر اصل تبریز که در این گروه حضور داشت از رقابت‌ها انصراف داد.

دور رفت رقابت‌ها در گروه اول به میزبانی هیات فوتبال چالوس برگزار می‌شود. دور برگشت درحالی در بهمن ماه برگزار می شود که شهر بندرعباس میزبان رقابت‌های گروه اول خواهد بود.

تیم بانوان بالان صنعت شهاب قشم تنها نماینده هرمزگان در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور  است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید