خبر فوری

البدر کنگ قاطعانه شهرداری بندرعباس را شکست داد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، هفته نهم لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌هاى کشور با برتری البدری‌ها در دربی پرگل هرمزگان به پایان رسید. در یکی از حساسترین دیدارها و در دربی هرمزگان دو تیم شهرداری بندرعباس با البدر کنگ به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار که یک بازی پرگل و جذاب تماشایی بود البدری‌ها موفق شدند با نتیجه پنج بر سه شهرداری بندرعباس را شکست دهد.

برای البدری ها در این دیدار عرفان دهیادگاری دوگل، علیرضازائرى، علی اکبر پورعلی و عبدالخالق عباد هرکدام یک گل به ثمر رساندند. همچنین برای شهرداری پویا جهانگیرى، امیر حسین آبیاری و نعیم رخبین گل به خودى موفق به گلزنی شدند.

تیم البدر با این پیروزی به دومین برد متوالی خود در لیگ برتر نوجوانان کشور رسید. البدر با این برد 9 امتیازی شد و شهرداری بندرعباس با همان سه امتیاز در جدول رده بندی باقی ماند.

در هفته دهم البدر به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت و شهرداری بندرعباس رو در روی فجر سپاسی قرار خواهد گرفت.

براى شهردارى در این بازى علیرضا اقتدارى، پویا جهانگیرى، (81 محمدمهدى دهقانى)، امیر صادق شریفى، رضا دلجو، عابدین گل محمدى، عدنان نورى نژ اد، محمد مهدى گماشته، محمد جواد جداوى، (17 ساسان غلامى) محمدحسین کهورى، (62 امیرحسین آبیارى)، ابوالقاسم بوته و محمد حسین دل زنده نژاد با مربیگرى مجید ذاکرى و براى البدر بندرکنگ حمیدرضا روزبه، علیرضا احترامى، امیر بحرى، (78 محمد احمدزاده) نعیم رخبین، نیما انصارى، احمد دیانت‌بخش، (70 رضا فتحى)، (87 سینا واحدى) عرفان دهیادى گارى، علیرضا زائرى، على‌اکبر پورعلى، سعید پیاپى و عبدالخالق عباد با هدایت محمد جمادى‌پور بازى کردند.

قضاوت این دیدار بر عهده افشین احمدى، عبدالقادر ایمانى، على آسفده و نجف پناهى و نماینده هیات فوتبال نیز غلام عباس استوى بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید