خبر فوری

امام جمعه رودان: کاخ‌نشینان کاخ سفید پیروان واقعی دین مسیح نیستند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از رودان، حجت‌الاسلام سید مهدی تاج‌زاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین (ع) اظهار کرد: خیلی از افراد اموال را جمع کردند و مجبور شدند این اموال را رها کنند و به قیامت بروند و اگر این اموال از راه حرام به دست آمده باشد و افرادی بعد از آنان استفاده کنند گناه بزرگی است. پس باید در جمع اموال رضایت خداوند متعال را داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به انتقال محل برگزاری نماز جمعه شهرستان از محل مسجد جامع به مسجد ابوالفضل افزود: از تولیت محترم این مسجد که زحمات زیادی کشیده‌اند تا چنین مجموعه فرهنگی، مذهبی را در شهرستان بنا کرده و این مکان را در اختیار ستاد نماز جمعه قرار داده‌اند تشکر می‌کنم، انشاالله که با کمک مردم و مسئولین در مسجد جامع هم تعمیرات لازم یا بازسازی صورت گیرد و نکته‌ای که مهم است که در اولویت کار همه مسئولین قرار بگیرد ساخت یک مصلی برای شهرستان رودان است.

امام جمعه رودان به سوم دی ماه روز ملی ثبت احوال اشاره و تصریح کرد: ثبت آمارهای موجود در کشور گامی مهم برای برنامه نویسان است و آمار نقش مهمی در توسعه کشور دارد که از تلاش همه عزیزان در این حوزه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

تاج‌زاد ضمن تبریک به مناسبت تولد حضرت عیسی (ع) بیان کرد: این حضرت به پیروانش سفارش کرده است که در مقابل ظلم بایستید و ظلم نکنید، اما ما شاهد هستیم که مسیحیانی که در کاخ سفید نشستند و ادعای مسیحیت را دارند پیروان این حضرت نیستند و انواع جنایت را بر علیه مسلمانان و مظلومین در جهان انجام می‌دهند.

وی با اشاره به سالروز 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت یادآور شد: 9 دی ماه یوم الله مردم ایران است روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است. یک عده‌ای از روی عمد و عده‌ای هم دچار نفهمی شده بودند و خسارات زیادی به کشور و هزینه‌‌های زیادی را برای نظام تحمیل کردند.

امام جمعه رودان در پایان خاطر نشان کرد: روز 9 دی روز زمان‌شناسی و به موقع عمل کردن است و هر جا که مردم بفهمند که انقلاب به حضور آنان نیاز دارد به صحنه می‌آیند و تمام برنامه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید