خبر فوری

امام جمعه میناب: دشمنان و سران فتنه در سال 88 جنگ احزاب را راه‌اندازی کرده بودند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از میناب، حجت‌الاسلام میرزا محمد حسین معتمدی‌فر ظهر امروز در خطبه‌هاى این هفته نمازجمعه میناب، اظهار داشت: اگر در جامعه به دیگران استرس وارد کنیم این ضعف فرهنگی ماست و باید جبران شود.

وی افزود: غرب تلاش می‌کند که در افکار عمومی جهاد در قرآن را به معنای قتل معرفی کند ولی قتل همیشگی نیست اما جهاد و مبارزه در راه خدا همیشگی است.

امام جمعه شهرستان میناب اضافه کرد: چرخ صنایع کشورهای کافر با نفت کشورهای مسلمان می‌چرخد و آنان علیه کشورهای مسلمان توطئه و آدم‌کشی می‌کنند و باید کشورهای مسلمان بیدار شوند.

معتمدی‌فر گفت: بیشتر ظلم‌ها و توطئه در منطقه خاورمیانه و جهان توسط کشور انگلیس انجام می‌شود و امروز مردم کشورهای یمن و سوریه توسط کشور انگلیس به خاک و خون کشیده می‌شوند و وظیفه اسلامی ماست که از مظلومان دفاع کنیم.

خطیب جمعه میناب به سالروز 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت اشاره و خاطر نشان کرد: دشمنان و سران فتنه 88 رکن رکین انقلاب  و شخص رهبری را در سال 88 مورد هدف قرار داده بودند.

وی از ویژگی‌های فتنه 88 را برنامه‌ریزی دقیق دشمنان اتاق فکر دشمنان، گستردگی ابعاد مسئله، پیچیدگی مسئله، ائتلاف معاندان و مخالفان و استکبار نام برد و افزود: دشمنان و سران فتنه در سال 88 جنگ احزاب را راه‌اندازی کرده بودند ولی با تدابیر مقام معظم رهبری تمام نقشه‌های دشمنان و سران فتنه نقش بر آب شد.

امام جمعه شهرستان میناب گفت: در سال 88 سران فتنه به ارزش‌های مذهی مردم اهانت کردند و به عمود خیمه انقلاب حمله کردند و فضای کشور را به مردم عادی ناامن کردند.

میرزا محمدی تصریح کرد: همه ما موظفیم که بیدار شویم و نگذاریم که سران فتنه رنگ عوض کنند و انقلابی‌تر از انقلابی خود را جا بزنند که این ظلم به رهبری و انقلاب است.

وی گفت: ما چرا این همه در میناب عابر پیاده و موتور سوار کشته می‌دهیم، رئیس آموزش و پرورش، خانواده‌ها بدون کلاه ایمنی نگذارید فرزندانتان سوار بر موتور شوند و آنها را مدیریت کنید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید