خبر فوری

امام جمعه بستک: جنبش سبز از خویشتن‌داری و حلم انقلاب و نظام سوء استفاده کردند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بستک در حوزه غرب استان هرمزگان، حجت‌الاسلام یونس قائدی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به موضوع حفظ زبان و کنترل آن، اظهار داشت: نجات انسان به حفظ زبان است و غیبت نکنیم اما ظلم در حق مظلومان را باید گفت مانند ظلم‌هایی که به ائمه و اولیاء الهی شد، این‌ها را باید بازگو کرد تا مردم باعث و بانی این ظلم‌ها رو بشناسند و مردم با شخصیت‌هایی که با ظلم حکومت کردند آشنا شوند.                     

وی با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی،  افزود: نهضت سواد آموزی که حقیقتا نهضتی بزرگی را با فرمان امام خمینی(ره) بوجود آورد و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی کارهای بسیار بزرگی در این نهاد انجام شد.

 امام جمعه شهرستان بستک با گلایه از مسؤولان، اضافه کرد: من گله مندم هم از مسؤولین و هم از خانواده‌ها در محله میرزا آباد و اطراف آن که سخت است برای ما که در جامعه‌ای زندگی می کنیم که جوان کم سواد داریم و مخصوصا خانواده‌ها بیشتر مراقب باشند و همراهی کنند مسئولین مربوطه را و زمینه رشد را برای فرزندان فراهم کنند .                      

قائدی با اشاره به سالروز نهم دی ماه ،روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، تصریح کرد: مساله بصیرت مساله دینی و یک تفکر قرآنی است ، جنبش سبز از خویشتن داری و حلم انقلاب و نظام سوء استفاده کردند و متاسفانه حوادث ناگواری رقم خورد که نمی شود فراموش کرد سران فتنه توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نکردند و کار به جاهای بسیار خطرناک رسید.                       

وی گفت: فتنه‌گران به مقدسات توهین کردند، این مفسدان فی الارض پرچم امام حسین علیه السلام را آتش زدند و لطمه‌ای زدند که نباید می‌زدند وباب فسادی باز شد که نباید می‌شد، سران فتنه آشوب گران را به کف خیابان آوردند و نوعی انقلاب رنگی و مخملی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مهیا کردند.                       

امام جمعه شهرستان بستک یادآور شد: پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی که ما را به یاد پیام عاشورا انداخت، امام حسین علیه السلام فرمود، اگر دین ندارید لا اقل آزاد مرد باشید، افراد دیندار و با بصیرت در تهران و کلان شهرها وارد میدان شدند و میدان‌داری را از فاسدان گرفتند .                      

قائدی پایان گفت: رهبری فرمودند، شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هر دو یکی هستند و قابل قبول نیستند هر دو آبشخورشان یکیست و هر دو آبشخورشان آمریکا و انگلیس است و هیچکدام مسلمان نیستند.                     

گفتنی ایست، در پایان مراسم نمازجمعه از زحمات دو ساله مسئول تعلیم و تربیت ناحیه سپاه پاسداران شهرستان بستک حجت‌الاسلام رئیسی با اهدای لوح ، تقدیر بعمل آمد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید