خبر فوری

توسعه فضاهای آموزشی در سیستان و بلوچستان با سرعت پیش می‌رود

تهران- ایرنا – رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اقدامات گروه خیرین جهادی در مناطق محروم را موجب برکت در جامعه دانست و بیان کرد: توسعه فضاهای آموزشی در سیستان و بلوچستان با سرعت خوبی درحال پیش‌روی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش روز سه شنبه ایرنا از سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر در دیدار با مسوول یکی از گروه های خیّرین جهادی  فعال در مناطق محروم  ضمن تمجید از فعالیت نیروهای جهادی در مناطق محروم و ساخت و تعمیرات فضاهای آموزشی گفت: تجربه بیش از ۲ دهه فعالیت جهادی خالصانه و همدلانه نتایج بسیار خوب و ارزنده‌ای در برطرف کردن محرومیت‌ها و مشکلات ناشی از بروز سوانح و بلایای طبیعی داشته که در حافظه مردم ماندگار است.

وی انجام اعمال خیّری و جهادی آن هم در زمینه مدرسه‌سازی و آموزش کودکان و نوجوانان را یک عمل برخاسته از اعتقاد پاک و اخلاص برشمرد و خاطر نشان کرد: ما با افتخار حامی جهادگران عرصه آموزش و ساخت فضاهای آموزشی هستیم و چه بسا که آنان حامی و کمک‌کار مجموعه نوسازی مدارس هستند به‌طوری که در بعضی مناطق صعب العبور این نیروها توانستند با تلاش شبانه‌روزی خود پروژه های آموزشی خوبی را به سرانجام برسانند.

رخشانی‌مهر با اشاره به اینکه در گذشته نه چندان دور کمبود مدرسه در استان سیستان و بلوچستان یک مشکل جدی بود، افزود: امروز توسعه فضاهای آموزشی در این استان با سرعت بسیار خوبی پیش می‌رود و دغدغه‌ها تاحدود زیادی رفع شده است، اما آنچه باید بدان بیشتر توجه شود فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و پرورشی است که گروه جهادی آل یاسین در این حوزه نیز کارهای ارزشمندی را انجام داده‌ است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز تاکید کرد: راه‌اندازی این قرارگاه موجب هم افزایی و تعاملات بیشتر گروه‌های جهادی با مجموعه خیّرین، نوسازی مدارس و بسیج سازندگی می شود که نتیجه آن ارتقای کارایی و عملکرد همه ما در خدمت به مردم و محرومان است.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید