خبر فوری

پیشرفت‌های پدافند هوایی در زمینه‌های تحقیقاتی کاملا ملموس است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: پیشرفت‌های‌ چشمگیر و لحظه‌ای نیروی پدافند هوایی در تمامی زمینه‌های علمی و تحقیقاتی کاملا ملموس است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، امیر علیرضا صباحی فرد در مراسم گرامیداشت روز پدافند هوایی در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی پدافند هوایی گفت: پدافند هوایی با قدمت بیش از یک قرن یکی از اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین یگان‌های نظامی است و در سال‌های اخیر با تغییر ماهیت و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در نقش نیروی پدافند هوایی بسیار موثر و نقش آفرین واقع شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای ملموس و غرور آفرین نیروی پدافند هوایی در ساخت تجهیزات و سامانه‌های کاملاً بومی، خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های چشمگیر و لحظه‌ای نیروی پدافند هوایی در تمامی زمینه‌های علمی و تحقیقاتی کاملاً ملموس است و قدرت پدافند هوایی بخش بزرگی از امنیت ایران اسلامی را تامین کرده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با یادآوری دلاورمردی‌ها و جان فشانی شهدای ۸ سال دفاع مقدس، تصریح کرد: موفقیت متعدد عملیات‌های دفاع مقدس در زیر چتر پدافند هوایی ارتش انجام شد که انهدام بیش از ۶۰۰ فروند هواپیماهای رژیم بعثی، عدم بسته شدن فرودگاه‌های کشور و جریان صدور نفت و بسیاری موارد دیگر از جمله اقدامات ارزشمند نیروی پدافند هوایی ارتش است.

امیر صباحی فرد با تاکید بر اینکه نیروی پدافند هوایی با در اختیار داشتن سامانه‌های متعدد و مختلف راداری، موشکی، کشف، شناسایی و سایبری در منطقه و جهان حرف برای گفتن دارد،گفت: سامانه باور ۳۷۳، ۱۵ خرداد، تلاش، کاوش، مطلع الفجر و انواع مختلف پهپادها و سامانه‌های جنگ الکترونیک، فاوایی و جنگالی که همگی ساخته و پرداخته جوانان، دانشمندان، و کارکنان با صلابت نیروی پدافند هوایی است، شعاری جز ایجاد امنیت و قدرت بازدارندگی قاطع برای بیگانگان در بر نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید