وزرای پیشنهادی کلی‌گویی نکنند/به سؤالات نمایندگان پاسخ دهند

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس گفت: وزرای پیشنهادی دولت در زمان خود باید از کلی‌گویی پرهیز کنند و پاسخ سؤالات و ابهامات نمایندگان مجلس را بدهند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز پارلمان در تذکری شفاهی، اظهار داشت: وزرای پیشنهادی دولت باید در زمان ارائه نطق خود پاسخ سوالات نمایندگان به ویژه مخالفان را بدهند.

وی بیان کرد: متأسفانه می‌بینید که برخی از وزرای پیشنهادی دولت به هیچ یک از سؤالات و ابهامات پاسخ نمی‌دهند و صرفاً مباحث کلی را مطرح می‌کنند.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس گفت: برای مثال، وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری برنامه‌های خود را برای بهبود وضعیت اعضای هیئت علمی و اجرای رتبه‌‍بندی فرهنگیان مطرح نکرد و به شبهات پاسخ نداد.

نوروزی تصریح کرد: علاوه بر این، شاهد بودیم که وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی هم برنامه خود را برای مقابله با شبیخون فرهنگی ارائه نکرد و فقط به مباحث کلی پرداخت که این رویه باید اصلاح شود و وزرای پیشنهادی باید به سؤالات و ابهامات نمایندگان پاسخ دهند.

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه را به عهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: تذکر شما درست است و وزراء حتما باید به سؤالات و ابهامات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمان نطق خود پاسخ دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید