خبر فوری

گفت و شنود/ سردتر از این ندارید؟!

گفت: در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی یکی از نمایندگان که مخالفت وزارت آقای ضرغامی بود به جای بیان دلایل مخالفت خود به ناسزاگویی و اهانت به ایشان پرداخت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی یکی از نمایندگان که مخالفت وزارت آقای ضرغامی بود به جای بیان دلایل مخالفت خود به ناسزاگویی و اهانت به ایشان پرداخت!

گفتم: ولی آقای ضرغامی یکی از شایسته‌ترین وزرای پیشنهادی است و آقای رئیسی می‌توانست در کابینه خود از ایشان استفاده‌های خیلی بیشتری ببرد.

گفت: به ضرغامی گفته است «شما فرد خوشنامی در سطح بین‌الملل نیستید…»!

گفتم:‌ اگر منظورش از سطح بین‌الملل، آمریکا و اروپا و سایر دشمنان قسم‌خورده ایران است که آنها در دوران ریاست ضرغامی بر صدا و سیما از او ضربه‌های جانانه‌ای خورده‌اند و برای ضرغامی چه افتخاری از این بالاتر که دشمنان ملت ایران از او خوششان نیاید و اگر سایر کشورهاست که ضرغامی را به عنوان یک متخصص برجسته رسانه می‌شناسند.

گفت: می‌گوید ضرغامی وجاهت ملی ندارد!

گفتم: اگر مجلس را عصاره فضیلت و خانه ملت می‌داند که فقط ۲۰۰ نماینده برای دفاع از ضرغامی ثبت‌نام کرده بودند و آقای نماینده باید فکری برای وجاهت ملی خودش بکند!

گفت: اصلا باید از ایشان پرسید وقتی حرفی برای گفتن ندارید چرا اظهار نظر می‌کنید؟!

گفتم: چه عرض کنم؟ طرف رفته بود یخ بخره، پول کم میاره، دست می‌زنه به قالب یخ و میگه از این سردتر ندارید؟!

منبع: مشرق نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید