خبر فوری

آرشیو برچسب: حمل و نقل

جزییات تعلیق ورود مسافران غیر ایرانی از عراق

وزیر راه و شهرسازی از اعمال محدودیت بر شرایط پروازهای عراق خبر داد و تأکید کرد که دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا همچنان به قوت خود باقی هستند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با یادآوری اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح …

ادامه خبر »

ضرورت اجرای ترانشه محور حاجی آباد به عنوان پاشنه آشیل حمل و نقل کشور

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از اصلاح ۳۷نقطه حادثه خیز در محورهای اصلی استان و شهر بندرعباس خبر داد و بر ضرورت اجرای سریع‌تر ترانشه محور حاجی‌آباد تأکید کرد.

ادامه خبر »

فعالان شبکه حمل و نقل جوانمردانه مقابل تحریم‌ها ایستادند

معاون اول رئیس جمهوری در یادداشتی در اینستاگرام با تبریک روز حمل و نقل، از ایستادگی جوانمردانه فعالان این شبکه مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمن تقدیر کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در یادداشتی در اینستاگرام با تبریک روز حمل و نقل، از ایستادگی جوانمردانه فعالان این شبکه مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمن تقدیر کرد. …

ادامه خبر »

منظره آرایی جاده ها در ورودی شهرها

هرمزبان:مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: منظرآرایی جاده ها و ورودی شهرها نیازمند آیین نامه مدون بوده که به زودی کار به صورت اصولی انجام خواهد شد.

ادامه خبر »

سند توسعه حمل و نقل جاده ای هرمزگان تدوین شد

هرمزبان:بندرعباس - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: سند توسعه حمل و نقل جاده ای هرمزگان با همکاری دانشگاه هرمزگان در حال تدوین است و بزودی به اتمام خواهد رسید.

ادامه خبر »

شرکت یامی ترابر رتبه نخست حوزه حمل و نقل کالای هرمزگان را کسب کرد

شرکت یامی ترابر در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل رتبه نخست را در حوزه حمل و نقل کالا از سوی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان کسب کرد.

ادامه خبر »