خبر فوری

شرکت یامی ترابر رتبه نخست حوزه حمل و نقل کالای هرمزگان را کسب کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های کشور موضوع حمل و نقل است، از حمل مسافر تا کالا و خدمات به اقصی نقاط کشورمان بر دوش حوزه حمل و نقل است و اگر‌چه شاید نقش این بخش کمتر در معرض دید و توجه مردم باشد اما عملا انجام هر اقدامی در کشور در گرو فعالیت مؤثر بخش حمل و نقل است.

وسعت کشورمان باعث شده تا اشکال مختلف حمل و نقل در ایران فعال باشد اما حمل و نقل جاده‌ای بالاترین سهم را در انتقال کالا و خدمات و مسافر در کشورمان دارد و روز‌به‌روز بر اهمیت فعالیت موثر و مناسب ساختار حمل و نقل کشورمان افزوده می‌شود.

بخش حمل و نقل در کشور وظایف بسیار سنگینی بر عهده دارد که شاید در ظاهر مشخص و در معرض توجه و نگاه نباشد اما در باطن این بخش، کار بزرگی جریان دارد.

استان هرمزگان در حوزه حمل و نقل، استان بسیار مهمی در کشور است چون انواع حمل و نقل زمینی، دریایی، هوایی و ریلی را درون خود دارد و برنامه‌ریزی برای نقش‌آفرینی مطلوب این بخش‌ها در ساختار حمل و نقل کشور بخصوص انتقال بار و مسافر از استان هرمزگان از اهمیت ویژه‌ای برای دولت برخوردار است.

شرکت یامی ترابر در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل که شب گذشته در تالار شهید آوینی شهر بندرعباس برگزار شد توانست رتبه نخست را در بین شرکت‌های مستقر در استان هرمزگان به خود اختصاص دهد و همین امر بهانه‌ای شد تا رئیس هیئت مدیره این شرکت با خبرنگار فارس به گفت‌وگو بنشیند.

فریدون میرزایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس ضمن تبریک به‌مناسبت هفته حمل و نقل به تمامی فعالان این حوزه اظهار داشت: حاصل همدلی خوب بخش‌های مختلف مرتبط با حمل و نقل در جاده‌های سراسر کشور موجب شده تا راه‌ها به‌عنوان محور اصلی تردد مردم در کانون توجه و نظارت مستمر باشند و حتی لحظه‌ای مسدود شدن راه‌ها نیز مورد توجه باشد و بلافاصله برای بازگشایی آن اقدام شود.

وی از حمایت‌های علیرضا مجرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان نیز تقدیر کرد و بیان داشت: دولت یازدهم نگاه ویژه‌ای به حوزه حمل و نقل و حمایت از رشد این بخش در ابعاد علمی و فنی دارد و امیدواریم بتوانیم در این زمینه در استان هرمزگان نیز به خوبی عمل کنیم.

رئیس هیئت مدبره و مالک شرکت یامی ترابر گفت: شرکت یامی ترابر چهار شرکت زیرمجموعه دارد و دارای انبار جهت استریپ کالا و ظرفیت جابه‌جایی روزانه 150 دستگاه کانتینر جهت تخلیه و بارگیری را داراست.

میرزایی اضافه کرد: این شرکت به لحاظ خدماتی از شرکت‌های بسیار فعال در سطح استان است و یک‌صد نفر به‌صورت مستقیم و 400 نفر غیر مستقیم در شرکت یامی ترابر مشغول فعالیت هستند و امرار معاش می‌کنند.

وی با اشاره به تجهیز این شرکت به تمامی دستگاه‌های تخلیه و بارگیری مدرن و بروز تصریح کرد: این شرکت قادر است تا مرز 400 تن بار را حمل، تخلیه و بارگیری کند.

رئیس هیئت مدبره شرکت یامی ترابر در پایان ضمن تقدیر از ستار هاشمی معاون امور حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان یادآور شد: این شرکت تاکنون با همکاری نیروهای پرتلاش خود و حمایت‌های مسؤولان امر در سال‌های اخیر به‌عنوان نمونه شناخته شده است و امیدواریم بتوانیم در راستانی اهداف نظام و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی گام‌های اساسی برداشته شود.  

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید