خواندنی ها

مطالب خواندنی از سراسر وب

اولین تصاویر فاش شده از اتومبیل هیبریدی جدید مک‌لارن

عکاسان جاسوس توانستند تا تصاویری از خودروی استتار شده شرکت مک‌لارن را به دست بیاورند که به نظر اولین نمونه هیبریدی خط تولید جدید شرکت مک‌لارن است. منبع

ادامه خبر »

خلاصه‌ای خواندنی از زندگی و فعالیت های امام حسن عسکری(ع)

هرمزبان: امام حسن عسکری(ع)، یازدهمین پیشوای شیعیان، در هشتم ربیع‌الثانی سال ۲۳۲ قمری در مدینه متولد شدند و ۲۸ سال زندگی کردند و در ۸ ربیع الاول ۲۶۰ قمری نیز به شهادت رسیدند.

ادامه خبر »

ماجرای عجیب مخترعی که از هیچ کاغذ تولید کرد

هرمزبان:«دل هادی از بی‌مهری مسئولان و زیاده خواهی‌ دلال‌ها پر است؛ دلال‌هایی که سعی می‌کنند اختراعات و ایده‌های وسوسه‌انگیز او را مال خود کنند. ماجرای ایده او در تبدیل فضولات حیوانی به کاغذ هم خواندنی است.»

ادامه خبر »

گپ‌وگفتی خواندنی با پری سیما سریال «ستایش»

هرمزبان:«فریبا نادری» به خاطر عشق به بازیگری حتی با دختر دو ماهه اش جلوی دوربین «سعید سلطانی» رفت تا ایفاگر نقش پری سیمای قصه «ستایش ۳» که این روز‌ها مورد توجه مخاطبان تلویزیون است، شود.

ادامه خبر »

همدان|روایتی خواندنی از بزرگترین عملیات نیروی هوایی از زبان لیدر حمله H3

هرمزبان:لیدر عملیات H3 یا الولید با بیان اینکه تمام مأموریت‌های سنگین دفاع مقدس به روی دوش پایگاه نوژه همدان بود، گفت: بزگترین مأموریت توسط این پایگاه انجام می‌شد.

ادامه خبر »

گفت‌وگوی خواندنی با کارمند نمونه‌ای که بیش از ۳۰۰ شیء گمشده را به صاحبش رسانده/ یابنده بودن تخصص من است!

هرمزبان:کارمند اداره فضای سبز شهرداری است و در این ۱۷ سالی که به‌عنوان ناظر در بوستان‌ها حاضر بوده بیش از ۳۰۰ بار اشیای گمشده را به صاحبشان بازگردانده است.

ادامه خبر »

روایتی از 30 سال عاشقی و صبوری/ فرش قرمز ملائکه زیر پای «بابارجب» + فیلم

هرمزبان:همسر شهید «رجب محمد زاده» گفت:قبل از ازدواج ملاک‌های مهمی برای همسر آینده‌ام داشتم که داشتن چهره زیبا هم یکی از این ملاک‌ها بود، یکی از دلایلی که با حاج رجب ازدواج کردم هم زیبایی ایشان بود، اما سرنوشت من به‌گونه‌ای دیگر رقم خورده بود.

ادامه خبر »

خاندان پهلوی ضعیف‌ کش هستند/ شاه افراد ضعیف را دور خود جمع کرد

هرمزبان:شاه براى سلطنت آدم ضعیفى بود و آدم‌های ضعیف نیز همیشه آدم‌های ضعیفتر از خودشان را اطراف خود جمع می‌کنند، این نکته نیز به ضعف شخصیت شاه برمی‌گردد. اکثر اتفاقات به ضعف شخصیت شاه برمی‌گردد.

ادامه خبر »

برکات حضور امام رضا(ع) در ایران/ داستان هایی خواندنی از اعجازهای رضوی

هرمزبان:حضور امام رضا(ع) در ایران برای مردمان این سرزمین سرشار از کرامت و لطف بود چراکه پس از حضور امام(ع)، مردم ایران با علوم اهل بیت(ع) بیشتر مانوس و آشنا شدند و امامت اهل بیت(ع) را از نزدیک حس نمودند و علاقه آنان به اسلام بیش از بیش شد.

ادامه خبر »