جمالی نوبندگانی : رسانه ها با هجمه های تبلیغاتی غرب مقابله کنند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ؛ جمالی نوبندگانی عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، رسانه های نظام به بلندگوی حقیقت جوی مردم فلسطین، غزه، لبنان، یمن ، و .. تبدیل شدند و با روشنگری ، افکار عمومی جهان را نسبت به وقایع و رویدادهای مهمی که همواره مورد کتمان و سانسور خبری قرار می گرفت ، آگاه کردند.

نماینده مردم فساء در مجلس شورای اسلامی گفت: آن چه که شبکه های برون مرزی در رساندن پیام انقلاب و اندیشه ها و آرمان های نظام و صدای مظلومان جهان انجام می دهند بسیار مهم است و از اقدامات بازدارنده محسوب می شود و رسانه های معاند و مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی ، مدت هاست با این واقعیت روبه رو شده اند که انحصار رسانه ای شکسته شده است و تنها در اختیار آن ها نیست.

وی تاکید کرد: در عصر رسانه های نوظهور و شبکه های اجتماعی ، وجود شبکه ها و کانال های برون مرزی به نوعی به ارتباط بین دوستان نظام جمهوری اسلامی و رسانه های هم سو کمک بسیار بزرگی کرده است و این افزایش ارتباطات فرهنگی و رسانه ای ، بستری برای فضای صمیمی به منظور تبادل ارتباطات میان رسانه های هم سو فراهم کرده و تاثیرات شگرف خود را در حوزه اطلاع رسانی گذاشته است.

جمالی نوبندگانی : کاهش اقدامات ایران در اجرای برجام در اعتراض به اقدامات ناکافی کشورهای اروپایی

جمالی نوبندگانی درباره اقدام جمهوری اسلامی درباره توقف بخشی از اقدامات ایران در قبال توافق برجام گفت: جمهوری اسلامی حتی پیش از آغاز مذاکرات برجام، حسن نیت خود را در خصوص فعالیت های صلح آمیز هسته ای بارها اثبات کرده بود و بعد از امضای برجام نیز همواره به تعهدات خود پایبند بود و این مورد به کرات در گزارش های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) تاکید شده است اما با خروج آمریکا از برجام و در اعتراض به اقدامات ناکافی سایر کشورهای عضو این توافق، جمهوری اسلامی تصمیم گرفت با دادن مهلتی به کشورهای( ۱+۴ ) برای انجام تعهدات خود، بخشی از اقدامات خود را در اجرای برجام کاهش دهد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد : در این برهه حساس که بی شک رسانه های آمریکایی و غربی به دنبال ایجاد موج منفی علیه ایران هستند باید رسانه های نظام به ویژه شبکه های برون مرزی با دعوت از کارشناسان و اهل فن ، ابعاد مختلف این مساله را به درستی اطلاع رسانی کنند و بر این مساله که جمهوری اسلامی علیرغم عهدشکنی آمریکا و کوتاهی اروپا ، همچنان به تعهدات خود در برجام پایبند بوده است، تاکید شود.

وی تاکید کرد: این بسیار مهم است که افکار عمومی دریابند که جمهوری اسلامی با وجود تمام مشکلات و تحریم های ظالمانه و یک سویه آمریکا که برخلاف روح برجام علیه ایران اعمال شده ، همچنان به تعهدات خود عمل کرده و آغارگز این تصمیم نبوده است.

ضرورت شفاف سازی راهبرد تازه ایران در قبال توافق برجام

جمالی نوبندگانی افزود: کارمندان خالص و مجاهد معاونت برون مرزی که همچون سربازان گمنام به درستی و شایستگی در راستای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می کنند باید خویشتنداری ایران در مساله برجام و اجرای تمامی تعهدات و بدعهدی آمریکا و راهبرد تازه ایران در قبال توافق برجام را به درستی در برنامه سازی ها با بهره گیری از کارشناسان اهل فن ، شفاف سازی کنند و نباید اجازه دهند آمریکا که علاوه بر اعمال تحریم های اقتصادی ،جنگ رسانه ای به راه اندازد و افکار عمومی جهان را با ترفندهای تبلیغاتی با خود هم سو کند.

جمالی نوبندگانی در این بازدید از بخش های مختلف خبرگزاری بین المللی تصویری «ایران پرس» دیدار و از نزدیک با روند کار این خبرگزاری تازه تاسیس معاونت برون مرزی صداوسیما آشنا شد. /برنا

جنگ رسانه ایکمیسیون امنیت ملیمحمدجواد جمالی نوبندگانینماینده مجلس
نظرات (0)
افزودن نظر