خبر فوری
محمدجواد جمالی نوبندگانی

جمالی نوبندگانی : رسانه ها با هجمه های تبلیغاتی غرب مقابله کنند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ؛ جمالی نوبندگانی عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، رسانه های نظام به بلندگوی حقیقت جوی مردم فلسطین، غزه، لبنان، یمن ، و .. تبدیل شدند و با روشنگری ، افکار عمومی جهان را نسبت به وقایع و رویدادهای مهمی که همواره مورد کتمان و سانسور خبری قرار می گرفت ، آگاه کردند.

نماینده مردم فساء در مجلس شورای اسلامی گفت: آن چه که شبکه های برون مرزی در رساندن پیام انقلاب و اندیشه ها و آرمان های نظام و صدای مظلومان جهان انجام می دهند بسیار مهم است و از اقدامات بازدارنده محسوب می شود و رسانه های معاند و مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی ، مدت هاست با این واقعیت روبه رو شده اند که انحصار رسانه ای شکسته شده است و تنها در اختیار آن ها نیست.

وی تاکید کرد: در عصر رسانه های نوظهور و شبکه های اجتماعی ، وجود شبکه ها و کانال های برون مرزی به نوعی به ارتباط بین دوستان نظام جمهوری اسلامی و رسانه های هم سو کمک بسیار بزرگی کرده است و این افزایش ارتباطات فرهنگی و رسانه ای ، بستری برای فضای صمیمی به منظور تبادل ارتباطات میان رسانه های هم سو فراهم کرده و تاثیرات شگرف خود را در حوزه اطلاع رسانی گذاشته است.

جمالی نوبندگانی : کاهش اقدامات ایران در اجرای برجام در اعتراض به اقدامات ناکافی کشورهای اروپایی

جمالی نوبندگانی درباره اقدام جمهوری اسلامی درباره توقف بخشی از اقدامات ایران در قبال توافق برجام گفت: جمهوری اسلامی حتی پیش از آغاز مذاکرات برجام، حسن نیت خود را در خصوص فعالیت های صلح آمیز هسته ای بارها اثبات کرده بود و بعد از امضای برجام نیز همواره به تعهدات خود پایبند بود و این مورد به کرات در گزارش های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) تاکید شده است اما با خروج آمریکا از برجام و در اعتراض به اقدامات ناکافی سایر کشورهای عضو این توافق، جمهوری اسلامی تصمیم گرفت با دادن مهلتی به کشورهای( ۱+۴ ) برای انجام تعهدات خود، بخشی از اقدامات خود را در اجرای برجام کاهش دهد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد : در این برهه حساس که بی شک رسانه های آمریکایی و غربی به دنبال ایجاد موج منفی علیه ایران هستند باید رسانه های نظام به ویژه شبکه های برون مرزی با دعوت از کارشناسان و اهل فن ، ابعاد مختلف این مساله را به درستی اطلاع رسانی کنند و بر این مساله که جمهوری اسلامی علیرغم عهدشکنی آمریکا و کوتاهی اروپا ، همچنان به تعهدات خود در برجام پایبند بوده است، تاکید شود.

وی تاکید کرد: این بسیار مهم است که افکار عمومی دریابند که جمهوری اسلامی با وجود تمام مشکلات و تحریم های ظالمانه و یک سویه آمریکا که برخلاف روح برجام علیه ایران اعمال شده ، همچنان به تعهدات خود عمل کرده و آغارگز این تصمیم نبوده است.

ضرورت شفاف سازی راهبرد تازه ایران در قبال توافق برجام

جمالی نوبندگانی افزود: کارمندان خالص و مجاهد معاونت برون مرزی که همچون سربازان گمنام به درستی و شایستگی در راستای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می کنند باید خویشتنداری ایران در مساله برجام و اجرای تمامی تعهدات و بدعهدی آمریکا و راهبرد تازه ایران در قبال توافق برجام را به درستی در برنامه سازی ها با بهره گیری از کارشناسان اهل فن ، شفاف سازی کنند و نباید اجازه دهند آمریکا که علاوه بر اعمال تحریم های اقتصادی ،جنگ رسانه ای به راه اندازد و افکار عمومی جهان را با ترفندهای تبلیغاتی با خود هم سو کند.

محمدجواد جمالی نوبندگانی

جمالی نوبندگانی در این بازدید از بخش های مختلف خبرگزاری بین المللی تصویری «ایران پرس» دیدار و از نزدیک با روند کار این خبرگزاری تازه تاسیس معاونت برون مرزی صداوسیما آشنا شد. /برنا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید