علاقه مغانلو برای ماندن در پرسپولیس/ درخواست گل‌ محمدی برای تمدید قرارداد با کریم باقری

هرمزبان – مغانلو برای مذاکره با مدیران باشگاه سانتاکلارا راهی پرتغال شده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، شهریار مغانلو در صورتی که بتواند مدیران سانتاکلارا را به ادامه همکاری با پرسپولیس راضی کند، در اوج محبوبیت قرار خواهد گرفت. مغانلو با پایان رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران حالا بازیکن سانتاکلارا محسوب می‌شود و باید در گفتگو با مدیران این باشگاه تکلیف خودش را برای فصل آینده مشخص کند. مغانلو به خوبی از وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس و پیشنهاد رویایی سپاهان و یک تیم قطری آگاه است اما شخصا راهی پرتغال شده تا مدیران باشگاه پرتغالی را راضی کند به مسائل مالی توجه نکرده و او را راهی تیمی کنند که موفق خواهد شد.
مغانلو تمایل زیادی دارد با پرسپولیس کار کند اما مشکلات مالی پرسپولیس به عنوان تیم قهرمان پنج دوره اخیر فوتبال ایران گویا بسیار بیشتر از باشگاه سپاهان و دیگر باشگاه ها است و به همین دلیل مغانلو شخصا دست به کار شده است. به هر روی مغانلو راهی پرتغال شده تا در مورد حضورش در پرسپولیس با مسئولان باشگاه سانتاکلارا صحبت کند. بی تردید اگر شهریار بتواند نظر مدیران باشگاه پرتغالی را برای ادامه همکاری با پرسپولیس جذب کند، یه یکی از محبوب ترین بازیکنان پرسپولیس تبدیل خواهد شد.
عصر چهارشنبه اعلام شد یحیی گل محمدی لیست بازیکنان مد‌نظر خود را به باشگاه اعلام کرده اما طی دو سه روز گذشته هیچ اطلاعاتی از باشگاه درز نکرده و گمانه‌زنی های مطرح شده در فضای مجازی نیز شامل همان نام‌هایی است که چندی قبل در فضای مجازی و برخی رسانه ها عنوان شده بود. به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی قصد دارد همان راه و روش قدیم را پیش برود. یعنی تمام مذاکرات را با بازیکنان مورد نظرش انجام داده و آن ها را فقط برای ثبت قرارداد و دریافت پیش قرارداد راهی باشگاه می کند. باشگاه پرسپولیس هم تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در نقل و انقالات کاملاً چراغ خاموش جلو رفته تا نفرات مورد نظر یحیی به یکباره از سوی دلال های مختلف و تیم های رقیب وسوسه نشوند.
قرارداد کریم باقری با پرسپولیس پس از لیگ برتر به اتمام رسید. این در شرایطی است که سایر مربیان این تیم در پاییز 99 قرارداد‌های خود را به مدت دو فصل دیگر با سرخ‌پوشان تمدید کرده بودند اما باقری مانند دوره برانکو ایوانکوویچ که با وجود تمدید قرارداد دو ساله سرمربی کروات و دستیارانش، ترجیح داد جداگانه و سال به سال این قرارداد را تمدید کند، این بار هم همزمان با سایر اعضای کادر فنی، این کار را انجام نداد. 
برخلاف شایعاتی که در طول فصل درباره اختلاف نظر باقری و یحیی گل‌محمدی مطرح شده بود، ظاهرا سرمربی پرسپولیس حدود سه ماه قبل در نامه‌ای به جعفر سمیعی درخواست کرده به هر طریقی قرارداد مربی این تیم تمدید شود. در تماس‌های هفته گذشته باقری با مدیران باشگاه هم شفاهی تاکید کرده مشکلی برای ادامه حضور و تمدید قرارداد ندارد. ظاهرا پس از اتمام تعطیلات سرخ‌پوشان، این مربی هم با حضور در باشگاه قرارداد جدیدش را به امضا می‌رساند تا فصل آینده برای هشتمین سال در کادر فنی حضور داشته باشد. 
کریم باقری احتمالا قراردادش را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد. در حالی که زمزمه هایی در مورد دلخوری کریم باقری و یحیی گل محمدی از هم شنیده می شود و شایعه شده باقری تمایلی به تمدید قرارداد با پرسپولیس با شرایط فعلی ندارد اما گویا مدیران پرسپولیس در نهایت آقا کریم را راضی کرده اند با حضور در محل باشگاه قراردادش را برای فصل آینده تمدید کند. در آخرین تماسی که بین طرفین انجام شده، باقری وعده داده طی چند روز آینده و پس از استراحت برای تمدید قرارداد به باشگاه پرسپولیس خواهد رفت.
سیدجلال حسینی پرافتخارترین بازیکن فوتبال ایران، یکی از کمترین میزان دریافتی ها را بین بازیکنان فوتبال ایران دارد. رقم دریافتی سیدجلال حسینی نسبت به بازیکنان دیگر بسیار پایین است و مشخص نیست باشگاه پرسپولیس چه برنامه هایی برای این بازیکن باتجربه دارد. شاید پذیرفتن این موضوع که قرارداد سیدجلال حسینی در فصلی که گذشت یک میلیارد و 600 میلیون تومان بوده باورنکرنی باشد. آن هم در شرایطی که شنیده می شود قرارداد کاپیتان های تیم های مدعی و بالا نشین چند برابر کاپیتان پرسپولیس است. 
در این میان اما به نظر می رسد سیدجلال حسینی وضعیت خوبی در پرسپولیس ندارد. او که در فصل جاری یکی از ارکان اصلی موفقیت پرسپولیس بود و در چند نوبت نیز با گل های حساسی که به ثمر رساند باعث پیروزی تیمش شد، از یک سو در هفته های آخر نیمکت نشین شد و از سوی دیگر هنوز معلوم نیست قرار است چقدر به قرارداد او اضافه شود.
نکته اینجاست باشگاه هم هنوز اظهار نظر شفافی در مورد افزایش رقم قراردادها نداشته اما طبق روال قرار است تنها 20 درصد به قرارداد سیدجلال افزوده شود که به نظر می رسد با این رقم قرارداد پرافتخارترین بازیکن فوتبال ایران به رقمی حدود دو میلیارد تومان برای یک فصل خواهد رسید. باید منتظر بود و دید درنهایت چه سرنوشتی در انتظار سیدجلال خواهد بود. آیا او در پرسپولیس خواهد ماند یا طی مذاکره با باشگاه و با توجه به نیمکت نشینی هایش در پایان فصل با توجه به اخباری که به گوش می رسد رضایت نامه اش را از باشگاه گرفته و برای آخرین فصل های فوتبالی اش تصمیم دیگری خواهد گرفت. 

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید