خبر فوری

نیروی زمینی ارتش در حراست از مرزها بسیار موفق عمل کرده است

معاون نیروی انسانی نزاجا گفت: امروز نیروی زمینی ارتش با حضور در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه در حفظ و حراست از مرزهای کشور بسیار موفق عمل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، امیر یدالله فرهادی‌فر معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش در چهاردهمین همایش فرماندهان عمده این نیرو که با موضوع کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های نیروی انسانی برگزار شد،گفت: تشکیل کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های انسانی در ارتش جمهوری اسلامی ایران موجب بالندگی در تمامی سطوح یگان‌ها خواهد شد.

وی ادامه داد: تمرکز نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش بر ارزیابی عملکرد کارکنان است که قطعاً رشد و بالندگی یگان‌ها و نیروها را به همراه خواهد داشت.

معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز نیروها و کارکنان از روحیه بالای اعتقادی و رزمی برخوردار هستند، تاکید کرد: امروز نیروی زمینی ارتش با داشتن نیروهای انقلابی و مؤمن با حضور در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه در حفظ و حراست از مرزهای کشور بسیار موفق عمل کرده است.

امیر فرهادی‌فر گفت: کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های انسانی به فرماندهان کمک می‌کند تا نفرات برتر و شایسته شناسایی شوند و ارزیابی کارکنان و یگان‌های نظامی، پیامدهای بسیار مطلوب از جمله «رویش شایستگی‌ها» و «رشد و بالندگی یگان‌های نظامی» را به همراه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید