خبر فوری

سپاهان 2 – ذوب آهن 0؛ زردها همچنان در کورس قهرمانی

هرمزبان – سپاهان به مصاف ذوب آهن رفت که این بازی با برتری شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید. 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، شلیک های دیدنی امید نورافکن و رضا میرزایی باعث پیروزی سپاهانی ها شد و در ادامه هم وحید محمدزاده بهترین موقعیت ذوب آهن را از روی نقطه پنالتی از دست داده و به تیر دروازه زد.
ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، یاسین سلمانی، احسان حاج‌صفی، محمدرضا حسینی، محمدرضا خلعتبری، سجاد شهباززاده
سرمربی سپاهان: محرم نویدکیا
ترکیب ذوب آهن: مهدی امینی، وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، میلاد جهانی، دارکو بیدوف، محمد قریشی، دانیال مومنی، سینا اسدبیگی، فرشاد محمدی‌مهر، مجتبی حقدوست
سرمربی ذوب آهن: مجتبی حسینی
شرح گل ها؛
سپاهان 1- ذوب آهن 0 (امید نورافکن 45): در حالی که به نظر می رسید حاج صفی یا خلعتبری ضربه آزاد سپاهان از فاصله حدود 30 متری را خواهند زد، امید نورافکن به یک باره با شوتی سرکش دروازه ذوب آهن را هدف گرفت؛ امینی هر چقدر به بدن خود کش داد نتوانست این شوت را مهار کند و گل اول سپاهان به ثمر رسید.
سپاهان 2 – ذوب آهن 0 (رضا میرزایی 6+90): سپاهانی ها کرنر را کوتاه شروع کردند و رضا میرزایی پس از یک و دویی زیبا مدافع ذوب آهن را از پیش رو برداشته و با ورود به محوطه جریمه، شوت غیرقابل مهاری را به زاویه مخالف زد که امینی موفق به مهار آن نشد.
دقایق حساس؛
دقیقه 7: شوت سنگین سینا اسدبیگی از پشت محوطه جریمه روی پاس به بیرون حق‌دوست را پیام نیازمند با عکس العملی دیدنی راهی کرنر کرد.
دقیقه 10: شوت محمدرضا خلعتبری از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 14: فرشاد محمدی مهر شوت زن، شانس خود را از پشت محوطه جریمه امتحان کرد اما شوت پر قدرت او با برخورد به بازیکن سپاهان راهی کرنر شد.
دقیقه 17: پاس به بیرون فرشاد محمدی مهر از سمت راست محوطه جریمه سپاهان با شوت زمینی حقدوست همراه بود که  عز‌ت‌الله پورقاز در دهانه دروازه با حضور به موقع خود توپ را دور کرد.
دقیقه 26: پیام نیازمند با یک خروج به موقع، ارسال کات دار میلاد جهانی را در دهانه دروازه از مقابل پای مهاجمان تیم ذوب آهن دور کرد.
دقیقه 28: ارسال خلعتبری از روی ضربه آزاد را دروازه بان ذوب آهن با مشت در دهانه دروازه دور کرد.
دقیقه 35: محمدرضا خلعتبری از سمت راست وارد محوطه جریمه ذوب آهن شد اما شوت او به زیر توپ راهی به دروازه ذوب آهن نداشت و راهی اوت شد.
دقیقه 36: روی توپگیری هوشمندانه جهانی،  مجتبی حق‌دوست صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه این بازیکن در داخل محوطه جریمه و  تحت فشار مدافع سپاهان با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 38: شوت کریم از پشت محوطه جریمه روی پاس به بیرون خوبی که دریافت کرده بود، به خطرناک ترین شکل ممکن از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 39: حرکت در عرض حسینی در داخل محوطه جریمه و شوت سرکش او زوزه کشان از بالای دروازه ذوب آهن عبور کرد.
دقیقه 53: ضربه سر حسینی روی ارسال کرنر حاج صفی با اختلاف کم از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.
دقیقه 56: شوت کات دار محمدرضا خلعتبری از پشت محوطه جریمه را امینی با واکنشی زیبا راهی کرنر کرد.
دقیقه 69: وحید محمدزاده پشت پنالتی ایستاد که ذوب آهن با خطای  گئورگی ولسیانی به دست آورده بود؛ شوت او به گوشه بالای سمت راست دروازه درحالی که با تشخیص اشتباه نیازمند همراه شده بود، به تیرک دروازه برخورد کرد.
دقیقه 73: شلیک کم جان شنانی از پشت محوطه جریمه را پیام نیازمند با جایگیری مناسب در اختیار گرفت.
دقیقه 88: جلال علی محمدی پس از دریبل بازیکن ذوب آهن دروازه را با شوتی سنگین هدف قرار داد که ضربه او با اختلاف نسبتا کم راهی اوت شد.
دقیقه 4+90: شوت زیبای دانیال اسماعیلی‌فر از پشت محوطه جریمه را امینی با واکنشی به موقع راهی کرنر کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید