خبر فوری

احتمال طغیان رودخانه های فصلی در هرمزگان/از صعود به ارتفاعات خودداری کنید

هرمزبان – مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه با وقوع بارش های رگباری در ارتفاعات استان هرمزگان و احتمال طغیان رودخانه های فصلی، از هم استانی های عزیز تقاضا می شود از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی و همچنین صعود به ارتفاعات در استان خودداری کنند.

مهرداد حسن زاده صبح امروز (نهم مردادماه) در جمع خبرنگاران، ضمن اعلام این مطلب، عنوان کرد: بنا به اعلام اداره کل هواشناسی تا روز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه سامانه فصلی همراه با رشد ابرهای همرفتی در استان هرمزگان فعال خواهد شد. 

وی اضافه کرد: تقویت سامانه فصلی در استان، رگبار پراکنده باران و رعد و برق، افزایش  سرعت باد با احتمال گرد و خاک را در پی دارد که می تواند موجب بالا آمدن آب رودخانه های فصلی، گرد و خاک و کاهش میدان دید شود.
 
حسن زاده با اشاره به مناطق تحت تاثیر این سامانه جوی در استان، عنوان کرد: ارتفاعات استان هرمزگان شامل شهرستان های بشاگرد، حاجی آباد، رودان، بستک و ارتفاعات مرکزی استان از مناطقی است که تحت تاثیر این سامانه قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: به همین منظور از هم استانی های عزیز تقاضا می شود از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی و همچنین صعود به ارتفاعات در استان خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید