خبر فوری

پیکر «محمدسرور رجایی» در قطعه شهدا به خاک سپرده شد

مراسم تشییع پیکر محمد سرور رجایی شاعر افغانستانی مقیم ایران برگزار و پیکر این مرحوم در قطعه ۲۹ بهشت زهرا به خاک سپرده شد.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان؛ محمد سرور رجایی شاعر و ادیب برجسته افغانستانی مقیم ایران که چندی پیش به کرونا مبتلا شده بود، سحرگاه دیروز ۷ مرداد بر اثر عوارض ناشی از ابتلا به کرونا درگذشت.  
 
 پیکر این شاعر افغانستانی مقیم ایران صبح امروز جمعه ۸ مرداد با حضور شاعران و خانواده به سمت قطعه ۲۹ تشییع و در جوار شهید آوینی و شهید صیاد شیرازی آرام گرفت.
 
مهدى دادمان رئیس حوزه هنرى، وحید جلیلی، علی محمد مودب، محسن مومنی‌شریف، میلاد عرفان‌پور، محمدمهدى عبدالهى و جمعی از شاعران و اعضای خانه ادبیات افغانستان در مراسم تشییع این مرحوم حضور داشتند.
 
یادآور می‌شود؛ محمدسرور رجایی متولد ۱۳۴۸ کابل بود. وی از سال ۱۳۷۳ به ایران مهاجرت کرده و مدیریت خانه ادبیات افغانستان و دفتر شعر و داستان افغانستان در حوزه هنری را بر عهده گرفت.
 
از جمله آثار او می‌توان به این کتاب‌ها اشاره کرد: «در آغوش قلب‌ها: اشعار و خاطرات مردم افغانستان درباره امام خمینی»، «مأموریت خدا: هفت روایت از احمدرضا سعیدی، شهید ایرانی جهاد اسلامی افغانستان»، «گرگ‌های مهربان کوه تخت: داستانی از افغانستان» و «سفیدتر از آفتاب: گزیده شعر‌های حیدری وجودی».   انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید