پاسخ منفی شماره 8 به تیم های قطری؛ نوراللهی می خواهد با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند

هرمزبان – احمد نوراللهی به پیشنهاد چند باشگاه قطری هنوز پاسخ مثبت نداده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، کاپیتان سوم تیم فوتبال پرسپولیس اقدامی انجام داده است که کمتر کسی در فوتبال ایران آن را انجام می دهد. در چند سال اخیر کوچ بازیکنان فوتبال ایران به قطر بیشتر از قبل شده است و کاهش ارزش ریال نسبت به ارزهای خارجی از یک سو و عدم توانایی بسیاری از باشگاه در پرداخت قرارداد بازیکنان از سوی دیگر باعث شده آن ها تصمیم بگیرند فوتبال شان را تیم های قطری ادامه بدهند.
در این بین اما ماجرا برای احمد نوراللهی کمی متفاوت است، بازیکنی که در زمان حضور اسکوچیچ به مهره ثابت تیم ملی تبدیل شده است در ماه های گذشته پیشنهادهایی از تیم های کشور قطر روبرو شده است و با وجود اینکه یکی از این پیشنهادها نجومی است، او هنوز پاسخ مثبتی به آنها نداده است.
در این بین شنیدیم نوراللهی به نزدیکان خود گفته است که ترجیح می دهد فوتبالش را با شماره 8 پرسپولیس به پایان برسد و اگر شرایط این باشگاه مناسب باشد قراردادش را تمدید خواهد کرد. این اتفاق در شرایطی است که کمتر بازیکنی در فوتبال ایران چنین اقدامی انجام می دهد و اغلب ترجیح می دهند به قطر بروند تا بدون دردسر پول خود را دریافت کنند.
دو بازیکن پرسپولیس رقایت فشرده ای برای کشب عنوان آقای گلی تیم شان دارند. احمد نوراللهی با به ثمر رساندن 9 گل و مهدی عبدی با زدن 8 گل از بیشترین شانس برای کسب عنوان آقای گلی پرسپولیس برخوردارند. مهدی عبدی که بی گمان تمام زندگی فوتبالی اش را مدیون گابریل کالدرون است و با ریسک بالای او در دربی پا به میدان گذاشت و گلزنی کرد از آن زمان تا به امروز مجموعا 17 گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده است. 
گلزن بازی های بزرگ پرسپولیس اکثر گل هایش را در دیدارهای بزرگ به ثمر رسانده است و گل قهرمانی فصل قبل سرخ پوشان را نیز او به ثمر رساند. ضمن این که نوراللهی بی تردید یکی از وزنه های پرسپولیس در خط میانی پرسپولیس در دو فصل اخیر بوده و در لیگ بیستم عملکرد فوق العاده ای در گلزنی و گلسازی داشته است. از این رو هنوز مشخص نیست در پایان بازی با پیکان کدام یک از این دو بازیکن عنوان با ارزش، بهترین گلزن فصل پرسپولیس را مال خود خواهد کرد. مهدی عبدی یا احمد نور؟ پرسپولیس جمعه شب در هفته پایانی لیگ بیستم، به مصاف پیکان می رود.
دو هافبک با تجربه پرسپولیس رقایت سختی برای کسب عنوان بهترین پاسور لیگ دارند. جدول پاس گل لیگ هم مثل جدول اصلی لیگ بسیار فشرده است و رقابت سختی بین هافبک های فوتبال ایران برای کسب عنوان مهندس لیگ وجود دارد. در حال حاصر احمدرضا زنده روح از گل گهرسیرجان و سروش رفیعی از سپاهان با ارسال 8 پاس گل بهترین پاسورهای فوتبال ایران محسوب می شوند. 
در رتبه دوم جدول این مهدی قائدی و امید عالیشاه هستند که تلاش می کنند با ارسال دو پاس گل دیگر خود را در کنار بهترین پاسورهای لیگ ببینند و جالب این که احمد نوراللهی از پرسپولیس و محسن آذرباد هافبک مس نیز 5 پاس گل در کارنامه دارند. از این رو رقابت سختی بین هافبک های باشگاهی فوتبال ایران برای کسب عنوان بهترین پاسور دیده می شود. جالب اینجاست که این رقابت بین نوراللهی و عالیشاه نیز بسیار سنگین است. دو کاپیتان پرسپولیس بی شک در بازی با پیکان تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا با ارسال پاس های مناسب برای دیگر بازیکنان و به ویژه مهاجم های تیم شان هم باعث پیروزی پرسپولیس شوند و هم عنوان مهندس پرسپولیس را مال خود کنند.
به نظر می رسد یحیی گل محمدی جانشین کنعانی زادگان را پیدا کرده است. محمد حسین کنعانی زادگان آخرین بازی خود را با پیراهن پرسپولیس برای این تیم انجام خواهد داد و بعد از آن راهی قطر شده تا در تمرینات تیم بعدی اش شرکت کند. از این رو گل محمدی به دنبال بازیکنی برای جاشینی کنعانی زادگان است. در این میان برخی خبرها حکایت از آن دارد که عارف آغاسی مدافع ایذه‌ ای تیم فولاد که در چند نوبت در لیست تیم ملی هم قرار داشت، مدنظر گل محمدی قرار گرفته است. از این رو باید منتظر بود و دید مذاکرات طرفین به چه سمت و سویی رفته و آغاسی برای فصل آینده پرسپولیسی خواهد شد یا نه.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید