خبر فوری

حسینیه هیئت حضرت فاطمه(س) بندرعباس کلنگ‌زنی شد

هرمزبان – آیین کلنگ‌زنی احداث حسینیه هیئت حضرت فاطمه معصومه (س) بندرعباس به مناسبت عید امامت و ولایت مولای متقیان حضرت علی (ع) برگزار شد.

آیین کلنگ‌زنی احداث حسینیه هیئت حضرت فاطمه معصومه (س) بندرعباس با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی خطاط، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد هرمزگان و نمایندگان هیئت مذهبی فاطمه معصومه (ع) به مناسبت عید امامت و ولایت مولای متقیان حضرت علی (ع) برگزار شد.

مسئول هیئت مذهبی حضرت معصومه(س) در این مراسم اظهار کرد: این حسینیه در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع واقع در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس و با همکاری و کمک خیران و به درخواست ساکنان این منطقه در مدت یک سال با اعتبار بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان ساخته خواهد شد.

محمود زندیار افزود: هیئت حضرت فاطمه  معصومه (س) از هیئت‌های با قدمت بندرعباس است و از سال جاری با هدف گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی  و اجتماعی در شهر بندرعباس، در محل کنونی نیز فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

وی یادآور شد: این حسینیه ۹۶۵ متر فضای سرپوشیده شامل سالن اصلی،اتاق سمعی بصری، آشپزخانه صنعتی، فضای اداری و ۷۲۱ متر فضای باز دارد که جمعاً در مساحت ۱۶۷۷ مترمربع به‌صورت مجتمع فرهنگی، مذهبی ساخته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، در این مراسم رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد هرمزگان و نمایندگان هیئت مذهبی فاطمه معصومه (س) با حضور در محل احداث حسینیه واقع در شهرک پیامبر اعظم (ص) کلنگ آغاز این پروژه را بر زمین زدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید