خبر فوری

بازدید وزیر آموزش و پرورش از سی و نهمین جشنواره فردا

تهران- هرمزبان – وزیر آموزش و پرورش با حضور سرزده در اردوگاه شهید باهنر، از نزدیک در جریان روند برگزاری مرحله نهایی جشنواره سی و نهم فرهنگی هنری “فردا” قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سی و نهمین جشنواره هنری فردا،  محسن حاجی میرزایی عصر امروز به صورت سرزده در حاشیۀ روند برگزاری داوری‌های بخش فیلم کوتاه سی و نهمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور، در محل اردوگاه شهید باهنر تهران حضور یافت و در ارتباط با دانش آموزان استان‌های گلستان، آذربایجان شرقی و خوزستان به بحث، گفت و گو و تبادل نظر پرداخت.

در این ارتباط زنده تصویری، دانش‌آموزان خواسته‌های خویش را در زمینه‌های مختلف با وزیر آموزش و پرورش در میان گذاشته و وزیر نیز قول پیگیری‌های لازم در این زمینه را به دانش‌آموزان داد.

از مهم‌ترین خواسته‌های دانش‌آموزان در این ارتباط ویدیویی، بسترسازی جهت استفاده از ظرفیت‌های دانش‌آموزان هنرمند در جهت ارتقای سطح آگاهی دیگر دانش‌آموزان در حوزه هنر و احداث هنرستان‌های تخصصی هنر در مراکز استان‌ها بود که مورد توجه مقام عالی وزارت قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش ایرنا،  سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری “فردا” طی سه روز با رقابت برگزیدگان رشته‌های مختلف از روز ۲۸ تیر ماه برگزار می‌شود.

جشنواره سی‌ونهم فرهنگی هنری “فردا” به مرحله پایانی رسید و دانش‌آموزان برگزیده رشته‌های مختلف، طی سه روز با ارایه آثار خود در بستر فضای مجازی و ارتباط برخط با داوران توانمندی‌های خود را عرضه خواهند کرد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید