خبر فوری

دولت روحانی صنعت هسته‌ای را نابود کرد/ دولت سیزدهم کار سختی دارد

رئیس کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی گفت: دولت روحانی صنعت هسته‌ای را نابود و تخریب کرد و دولت آینده باید بر اساس منافع ملی، این صنعت را نوسازی و بازسازی کند.

ابراهیم عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره دستاوردهای برجام، اظهار داشت: برجام، به جز ضرر و زیان عایدی دیگری برای کشورمان نداشته است.

وی بیان کرد: شش سال از انعقاد توافق برجام گذشته و خوب است که رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و دیگر متولیان کشور در بحث مذاکرات هسته ای، به مردم بگویند که برجام چه دستاوردی برای ایران داشته است.

رئیس کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه اگر قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها تصویب نشده بود، همه تحریم‌ها در اسفند ماه لغو می‌شد، تصریح کرد: از رئیس جمهور تقاضا داریم که به ملت ایران دروغ نگوید و سزاوار نیست که تا این حد خلاف واقع صحبت کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما از برجام هیچ خیری ندیم بلکه آنچه امروز مشاهده می‌کنیم، آسیب‌ها و مشکلات زیادی است که برجام به کشورمان تحمیل کرد.

وی بیان کرد: از رئیس جمهور تقاضا می‌کنیم که در روزهای پایانی از عمر دولت تدبیر و امید، تا این حد با کلمات بازی نکند و قطعا نمی‌تواند ناکارآمدی خودش و تیم همراهش را به گردن بقیه ارکان نظام و به ویژه نمایندگان مجلس بیاندازد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مجلس شورای اسلامی جلوی اقدامات فراقانونی و بر خلاف منافع ملی رئیس جمهور و دولتمردان را نگرفته بود، الآن تمام منافع ملی‌ و صنعت هسته‌ای ما به تاراج رفته بود.

وی با بیان اینکه روحانی استاد از دست دادن فرصت‌های کشور است، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با همراهی با دولت آینده، این همه آسیب و آواری را که دولت روحانی ایجاد کرده است، جبران کنیم و قطعا آواربرداری در دولت آینده کاری سخت و هزینه بر است.

عزیزی بیان کرد: یکی از آوارهایی که دولت آینده باید بردارد، این است که صنعت هسته‌ای را که دولت روحانی نابود و تخریب کرد، مجددا و بر اساس منافع ملی، نوسازی و بازسازی کند.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید