خبر فوری

محکومیت میلیاردی رسول خطیبی در پرونده شکایت آلومینیوم اراک

هرمزبان – سرمربی پیشین تیم فوتبال آلومینیوم اراک به پرداخت غرامت به باشگاه آلومینیوم اراک محکوم شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، رسول خطیبی در ابتدای فصل کارش را به عنوان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک آغاز کرد اما پس از نیم فصل اول او قراردادش را به صورت یک طرفه و بدون رضایت باشگاه آلومینیوم، فسخ و به باشگاه تراکتور تبریز پیوست. پس از این اتفاق باشگاه آلومینیوم اراک از رسول خطیبی شکایت کرد و حالا او در این پرونده محکوم به پرداخت خسارت به باشگاه آلومینیوم شده است.
بدین ترتیب رسول خطیبی به پرداخت یک میلیارد تومان خسارت به باشگاه آلومینیوم اراک و 21 میلیون و 800 هزار تومان بابت هزینه دادرسی شده است. البته این حکم به مدت هفت روز قابل اعتراض و تجدید نظر است.
حمیدرضا عبداللهی، مربی به پرداخت مبلغ چهار میلیارد 500  میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت 98 میلیون و 100 هزار ریال  بابت هزینه دادرسی در حق خواهان (باشگاه آلومینیوم ) محکوم می گردد.
حمیدرضا جودکی، مربی بدنساز به پرداخت پنج میلیارد ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 109 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان (باشگاه آلومینیوم ) محکوم می گردد.
بهزاد بشتایم، مربی به پرداخت مبلغ سه میلیارد ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 65 میلیون و 400 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان (باشگاه آلومینیوم ) محکوم می‌گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید