فولاد هرمزگان حامی ورزش حرفه ای استان/باید تفاهم‌نامه ای امضا و مبادله شود

هرمزبان – استاندار هرمزگان بر لزوم حمایت گسترده شرکت فولاد هرمزگان از ورزش استان در راستای حضور تیم‌های ورزشی هرمزگان در مسابقات لیگ های سراسری کشور با کمک و تقویت شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان تاکید کرد.

فریدون همتی امشب (۲۱ تیرماه) در دیدار با حمیدرضا عظیمیان رئیس مجمع شرکت فولاد هرمزگان، عنوان کرد: ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از ورزش، توقع و مطالبه مردم و مسئولان هرمزگان از صنایع و بنگاه‌های اقتصادی فعال در این استان است.

وی ادامه داد: شرکت فولاد هرمزگان تاکنون کمک های خوبی در این زمینه داشته است و انتظار داریم این اقدامات توسعه یابد.

استاندار هرمزگان با اشاره به تاسیس شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان، با سهامداری صنایع بزرگ استان از جمله فولاد هرمزگان، بر لزوم حمایت شرکت فولاد هرمزگان از این شرکت فرهنگی ورزشی در راستای تقویت فعالیت‌های آن تاکید کرد و افزود: این شرکت فرهنگی ورزشی در زمینه استعدادیابی و همچنین باشگاه داری حرفه‌ای با حمایت از حضور تیم های ورزشی استان هرمزگان در لیگ های سراسری کشور، فعالیت خواهد کرد.

همتی تصریح کرد: باید تفاهم‌نامه ای با محوریت حمایت شرکت فولاد هرمزگان از ورزش استان هرمزگان، در قالب شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان، امضا و مبادله شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، مهندس حمیدرضا عظیمیان رئیس مجمع شرکت فولاد هرمزگان هم در این دیدار حمایت خود را برای تقویت و پشتیبانی از ورزش هرمزگان اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید