خبر فوری

دولت ۴۰ میلیارد ریال به مدارس استثنایی مازندران اختصاص داد

نوشهر – ایرنا – معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت که دولت برای ایجاد فضای آموزشی ، توانبخشی و پرورشی مدارس استثنایی مازندران ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش ایرنا ، سید جواد حسینی روز پنجشنبه در جریان بازدید از طرح های آموزشی در حال ساخت تنکابن افزود : قرار است ۴۰ میلیارد ریال هم توسط خیرین تامین و برای ایجاد فضای مناسب ، تجهیزات آموزشی ، توانبخشی ، ورزشی و پرورشی مدارس استثنایی مازندران هزینه شود.

 وی همچنین از ساخت ۱۰ سالن ورزشی درون مدرسه ای در استان خبر داد و گفت که برای پیشکسوتان و بازنشستگان ۱۰ باشگاه پیش بینی شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش یادآور شد : از ۲۱۰ مدرسه طرح از خشت تا بهشت کشور تعداد پنج مدرسه در مازندران در حال ساخت است.

بازدید از باغ سه هکتاری روستای کرات کله برای احداث اردوگاه دانش آموزی ، بازدید از درمانگاه خیر ساز فرهنگیان ، بازدید از پایگاه سنجش سلامت ، بازدید از دبستان استثنایی شهید بابایی و بازدید از زمین مجاور دبیرستان شهید شیرودی جهت احداث دبستان کودکان استثنایی از جمله برنامه های سفر معاون وزیر آموزش و پرورش در شهرستان تنکابن بود.

حسینی گفت:‌ شهرستان تنکابن از ظرفیت های بالایی جهت ارتقاء سطح آموزشی در مقاطع مختلف برخوردار است که باید حمایت های لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی افزود : باغ سه هکتاری روستای کرات کله بسیار فضای مناسبی برای ایجاد اردوگاه دانش آموزی در تنکابن است که باید با پیگیری های مستمر استانی و شهرستانی در جهت تخصیص اعتبار لازم تلاش نمود.

حسینی اقدام یک خیر نیک اندیش برای ساخت درمانگاه فرهنگیان را بسیار ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت : باید تدابیری اتخاذ گردد تا در این درمانگاه دانش آموزان به صورت رایگان پذیرش شوند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید