آلومینیوم 0 – استقلال 0؛ تساوی بی فایده در دیداری جنجالی

هرمزبان – تیم های استقلال و آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی به مصاف هم رفتند و این بازی پر حاشیه مساوی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، استقلال و آلومینیوم به مصاف هم رفتند و این بازی با نتیجه 0-0 به پایان رسید. استقلال با دو امتیازی که در این بازی از دست داد آن هم در هفته ای که پرسپولیس گل گهر را شکست داد شانسی برای قهرمانی ندارد.
ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، امیرمحمد هوشمند، شاهین توکلی، اسماعیل شریفات (از دقیقه 78 جهانبخش ذبیحی طاهر)، پوریا آریاکیا، محمد ایران‌پوریان (از دقیقه 69 مصطفی احمدی)، سید مهدی حسینی، معین عباسیان (از دقیقه 78 امید سینگ)، حامد پاکدل و سعید باقرپسند
سرمربی آلومینیوم: علیرضا منصوریان
ترکیب استقلال:  سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند (از دقیقه 70 متین کریم زاده)، سیاوش یزدانی، محمد نادری، محمد دانشگر (از دقیقه 46 احمد موسوی) ، مهدی مهدی‌پور (از دقیقه 46 فرشید اسماعیلی)، آرش رضاوند، مسعود ریگی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری (از دقیقه 70 آرمان رمضانی)
سرمربی استقلال: فرهاد مجیدی
تیم استقلال بعد از شکست در دربی، 3 بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و پس از پیروزی بزرگ روز جمعه مقابل گل گهر سیرجان با 43 امتیاز از 24 بازی به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کرد. شاگردان فرهاد مجیدی برای رقم زدن چهارمین برد متوالی خود باید امروز از سد آلومینیوم می گذشتند؛ حریف آنها با 36 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی حضور و به همان اندازه که استقلال به برد نیاز داشت، با هدف برد وارد میدان شده بود.
شاگردان منصوریان 7 بازی بدون باخت را پشت سر گذاشته بودند و بعد از تساوی هفته گذشته مقابل ذوب آهن در اندیشه کسب هر 3 امتیاز بازی امروز بودند تا از کورس کسب سهمیه جا نمانند. با کسب نتیجه مساوی بدون گل اما هیچ کدام از دو تیم به هدف اصلی خود در این بازی دست نیافتند. شاگردان مجیدی با تک امتیاز این بازی 44 امتیازی شده و فرصت نزدیک شدن به سپاهان را از دست داد؛ آلومینیوم هم 37 امتیازی شده و جای تراکتور را در مکان چهارم گرفت.
لحظات حساس:
دقیقه 5: حامد پاکدل با یک فرار خوب از سمت چپ وارد محوطه جریمه استقلال شد؛ ضربه زمینی او از زاویه بسته را حسینی در طی دو مرحله در اختیار گرفت.
دقیقه 26: ضربه سر حامد پاکدل روی ارسال پوریا آریا کیا از سمت راست راهی به چارچوب دروازه استقلال نداشت.
دقیقه 32: شوت زیبای مهدی قایدی از روی ضربه آزاد را پورحمیدی با یک پرش دیدنی راهی کرنر کرد.
دقیقه 42: ضربه آریا کیا در حالی که حسینی هم نتوانسته بود عکس العمل مناسبی از خود نشان بدهد از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.
دقیقه 51: ضربه آزاد معین عباسیان را سید حسین حسینی با یک عکس العمل استثنایی از زیر طاق دروازه به بیرون کشید.
دقیقه 67: پاس در عمق اسماعیلی به محمد نادری با شوت این بازیکن از سمت راست محوطه جریمه همراه بود که توپ به تیرک دروازه برخورد کرد. ارسلان مطهری با حضور در این صحنه توپ را وارد دروازه کرد اما داور آفساید او را اعلام نمود.
دقیقه 88: شاهین توکلی با ضربه سر قصد قطع کردن ارسال بازیکن تیم استقلال را داشت که توپ با اختلافی بسیار ناچیز از کنار دروازه رد شد تا خطر یک گل به خودی مرگبار برای آلومینیومی ها به خیر بگذرد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید