باید چهره خون‌خوار مدعیان دروغین حقوق بشر آشکار شود

بجنورد- معاون سیاسی سپاه با اشاره به جنایات بی شمار آمریکا، گفت: دشمن می‌خواهد با ابزار رسانه چهره جبهه حق را مخدوش کند لذا باید چهره خون‌خوار مدعیان دروغین حقوق بشر را آشکار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، سردار یدالله جوانی صبح دو شنبه در مراسم بازخوانی حقوق بشر آمریکایی که در مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعات که باید بازخوانی شود، حقوق بشر آمریکایی است.

معاون سیاسی سپاه ادامه داد: انقلاب اسلامی به شهادت تاریخ از مردمی‌ترین انقلاب‌های جهان است و اگر در برخی از انقلاب‌ها اقشاری پیش گام بودند، در انقلاب ایران اسلامی همه اقشار حضور داشتند و لذا هیچ کس در مردمی بودن این انقلاب نمی‌تواند خدشه‌ای را وارد کند.

وی افزود: نظام سلطه در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کرد این انقلاب به نتیجه نرسد و بعد از پیروز انقلاب نیز دست به هر توطئه‌ای زد و هر جنایتی را بر خود مباح دانست تا راه انقلاب مسدود شود.

جوانی با اشاره به ۱۷ هزار شهید ترور، بالغ بر ۲۰ هزار شهید در مناطق قومیتی و بیش از ۲۰۰ هزار شهید دفاع مقدس گفت: پشت صحنه تمام این جنایت کاران کسانی قرار دارند که فریادشان برای حقوق بشر بلند است.

معاون سیاسی سپاه تصریح کرد: کسانی که ادعا می‌کنند مدافع حقوق بشر هستند، خود بزرگترین نقض کننده حقوق بشر می‌باشند.

وی افزود: امروز در مقطعی در زمان هستیم که دشمنان تمرکز بر جنگ شناختی دارند و در این جنگ به دنبال تصویرسازی برای فریب افکار عمومی هستند و می‌خواهند از این انقلاب مردمی تصویری غلط و منفی ساخته و به نسل جوان ارائه دهند.

سردار جوانی بیان داشت: باید برای ناکام گذاشتن نقشه شیطانی دشمن که می‌خواهد با استفاده از ابزار رسانه و هنر جبهه حق را مخدوش کند، با منطق و استدلال از چهره واقعی مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر رونمایی کرد.

معاون سیاسی سپاه ادامه داد: باید در افکار عمومی جهان و خصوصاً ملت خودمان چهره آمریکا آن گونه که هست شناخته شود تا مردم چهره زشت و خون خوار آن‌ها را بشناسند اما اگر این کار را نکنیم به تعبیر مقام معظم رهبری جای شهید و جلاد و خادم و خائن جا به جا خواهد شد.

وی افزود: در زمانی هستیم که احزاب و افرادی در داخل کشور می‌خواهند شیطان بزرگ را بزک و تطهیر کرده و او را قابل اعتماد معرفی کنند لذا باید در چله دوم انقلاب بازخوانی و افشا چهره واقعی آمریکا برای نسل جوان به صورت جدی دنبال شود.

جوانی در ادامه با اشاره به دیگر حوادث سال ۶۰ مانند شهادت مسئولان نظام، گفت: نظام سلطه با استفاده از ابزار ترور مصمم بود با ترور رهبران و چهره‌های اصلی انقلاب، حکومت را فرو بریزد اما امام خمینی در پاسخ گفتند بکشید ما را؛ ملت ما بیدار تر می‌شود و اینگونه شد.

معاون سیاسی سپاه با اشاره به جنایات آمریکا در قبال سایر ملل، گفت: جنایت‌های بی شمار آمریکا نه تنها در قبال مردم ایران است، بلکه در قبال تمام آزادی خواهان جهان بوده لذا آمریکا فرعون زمان نام گذاری می‌شود.

وی با انتقاد از کسانی که تنش زدایی با آمریکا را راه حل برون رفت از مشکلات می‌دانند، افزود: آمریکا خلق و خویی دارد که جز جهان خواری و سلطه، کاری انجام نمی‌دهد زیرا او استکبار است که مصادیق آن را باید برای مردم تشریح کنیم.

جوانی در انتها گفت: کسانی که ما را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند به استناد تاریخ شکل‌گیری خودشان با ایجاد حمام خون بوده است؛ البته ما نیاز نداریم جنایات آمریکا را بزرگنمایی کنیم زیرا حجم این فجایع آنقدر زیاد است که نیازی به ذره بین نیست و صرفاً واقع نمایی کافی می‌باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید