خبر فوری

رئیسی: مردم در این انتخابات بر فسادستیزی و پاکدستی صحه گذاشتند

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ضمن تقدیر از حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: مردم در این انتخابات بر فسادستیزی و پاکدستی صحه گذاشتند و خواهان استمرار و تشدید مبارزه بی امان و بدون ملاحظه با غارتگران بیت المال شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، حسین رئیسی نماینده مردم میناب و رودان در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: نمی‌توانم به حماسه شورانگیز و حضور حماسی مردم در انتخابات نپردازم که در حوزه انتخابیه اینجانب که با نصاب اعجاب انگیز بالای ۸۰ درصد به آقای رییسی رای دادند، آقای رییسی مردم در این انتخابات نه فقط به شما رای دادند که از سختی و مشکلات به شما پناه آوردند و ماموریتی سترگ از جانب ملتی بزرگ بر دوش شما قرار گرفت.

وی افزود: باید به مردم شایسته این سرزمین به خاطر این دقت و شایسته گزینی آفرین گفت. مردم در این انتخابات بر فسادستیزی و پاکدستی صحه گذاشتند و خواهان استمرار و تشدید مبارزه بی امان و بدون ملاحظه با غارتگران بیت المال شدند.

رئیسی بیان کرد: برای دولت دوازدهم فرصت به سامان رساندن این نابسامانی ها باقی نمانده، حال آقای رییسی نوبت شماست که سرمایه اجتماعی تضعیف شده و اعتماد از دست رفته را با تلاش مجاهدانه بازسازی کنید، برای نخبگان و مدیران توانمند هرمزگانی در دولت خود فضای خدمت را فراهم کنید، مردم امید دارند به حول و قوه الهی دولت مردمی و فساد ستیز سیزدهم، ایران قوی را در معرض دید جهانیان قرار دهد.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: وظیفه قانونی خود در ساماندهی نیروی انسانی، نهضتی ها، حق التدریس ها، کارنامه سبزهای ماده ۲۸، خرید خدمتی ها و مربیان قرآن و طرح امین را به انجام رسانید، نظام رتبه بندی و فوق العاده ویژه را به نحوی که شایسته فرهنگیان عزیز است به اجرا درآورید.

نماینده مردم میناب و رودان در مجلس با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود بیان کرد: هرمزگان ثروتمند اما محروم و فقیر است، استانی با کارکرد ملی و فراملی که بخش مهمی از دارایی کشور در بخش نفت و گاز و پتروشیمی، فولاد، آلومینیوم و سواحل و بنادر و جزایر را دارا می باشد.

وی خطاب به مسئولان گفت: وقتی جوانان در جدال نان و جان پیکر نحیفشان در حوادث طعمه حریق می شود آه حسرت و اشک خون از دیدگان ما و مردم عزیزمان جاری می شود، آیا نباید مشکل اشتغال را سامان داده و مخاطرات را از بین ببرید؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید