خبر فوری

بازگشایی مدارس از مهرماه ۱۴۰۰

تهران- هرمزبان – وزیر آموزش و پرورش از بازگشایی مدارس از مهرماه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: تلاش ما براین است که سال تحصیلی آینده مدارس فعال شوند و بار دیگر شاهد حضور گرم دانش آموزان در محیط مدرسه باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش خبرنگار دانشگاه ایرنا، محسن حاجی میرزایی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به بازگشایی مدارس از مهرماه ۱۴۰۰، افزود: این امر مستلزم کسب آمادگی هایی است که برای این آمادگی ها برنامه ریزی کردیم.

وی ادامه داد: ستادی در وزارت آموزش و پرورش تحت عنوان ستاد مهر فعال شده است که همه تمهیدات را برای آغاز به کار مدارس در مهر ماه ۱۴۰۰ برنامه ریزی می کند.

واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان پیش نیاز بازگشایی مدارس 

وی به یکی از مهمترین پیش نیازهای بازگشایی حضوری مدارس اشاره کرد و گفت: واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان یکی از پیش نیازهای بازگشایی مدارس است که با هماهنگی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، از مرداد ماه شروع می شود.

وزیر آموزش و پرورش در مورد واکسیناسیون دانش آموزان، اظهار داشت: تاکنون مصوبه ای برای افراد زیر ۱۸ سال نبوده است؛ اگر مجموعه متولیان وزارت بهداشت کشور به این نتیجه برسند که دانش آموزان هم باید واکسینه شوند، تدابیر لازم پیش بینی خواهد شد.

ادامه دارد…

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید