خبر فوری

محسنی‌اژه‌ای: قطار کشور به مسیر اصلی انقلاب بازگشته است

معاون اول قوه قضائیه گفت: امروز ریل قطار کشور عوض شده و دوباره به مسیر اصلی انقلاب بازگشته که این دستاورد از هدایت‌های مقام معظم رهبری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، معاون اول قوه قضائیه در جلسه صبح امروز دوشنبه (۳۱ خرداد ماه) شورای عالی قوه قضائیه با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم اظهار کرد: مردم موقعیت‌شناس و آگاه ایران در روز ۲۸ خرداد بار دیگر حقیقتاً با حضور پای صندوقهای رأی شگفتی آفریدند.

وی افزود: آنچه دشمنان طراحی کرده بود و تصور می کرد می تواند با اقدامات پلیدش مردم را از رفتن پای صندوق رأی بازدارد شکست خورد و مردم نقشه‌های آنها را خنثی و نقش بر آب کردند.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: دشمنان و بدخواهان در داخل و خارج کشور از مدت‌ها پیش تلاش کردند مردم پای صندوق نیایند و امید هم بسته بودند اما این اتفاق نیفتاد و مردم با وجود مشکلات، حاضر نشدند به هیچ وجه از آرمان‌ها، ارزش‌ها و نظام و انقلاب و دین کوتاه بیایند.

محسنی‌اژه‌ای تصریح کرد: دشمنان آنقدر عملیات روانی انجام دادند و حتی سینه به سینه سعی کردند افراد را تحریک کنند اما با عنایت خدا و تلاش دستگاه‌های ذیربط و همکاری مردم کوچک‌ترین ناامنی را در مقطع انتخابات نداشتیم و انتخاباتی بی‌نظیر از لحاظ امنیت و آرامش برگزار شد.

وی اضافه کرد: خناسان هر چه در توان داشتند به کار بردند و شیاطین انس و جن با دمیدن بر افکار شیطانی خود وسوسه‌ها ایجاد کردند و از آن طرف کرونا هم بود که خیلی از کشورها به خاطر آن انتخابات‌شان را به تعویق ‌انداختند اما مردم با وجود این مسائل و مشکلاتی که در ساعات اولیه در اخذ رأی وجود داشت، ساعت‌ها در فضای باز و زیر نور آفتاب ایستادند و دشمنان را در اجرای نقشه شومشان ناکام گذاشتند.

معاون اول قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنانش با ابراز خرسندی از پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات، تصریح کرد: مردم در این انتخابات به شخص رأی ندادند بلکه به شخصیتی با کارنامه که سابقه خدمتی او را دیده و شنیده بودند رأی دادند.

محسنی‌اژه‌ای از مردم‌دوستی، حمایت از انقلاب، حرکت در خط ولایت و انقلاب، برای مردم کار کردن، صادق بودن و در مقابل ارزش‌ها و مقابل دشمنان حساس بودن به عنوان ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی یاد کرد.

وی تأکید کرد: امروز ریل قطار کشور عوض شده و دوباره به مسیر اصلی انقلاب بازگشته که ما باید آن را پاس داریم و البته همه این دستاوردها از نعمت بزرگ ولایت و هدایت‌های مقام معظم رهبری بود که همان روز که دشمنان اصرار می‌کردند مردم یک «نه بزرگ» به انتخابات بگویند، رهبری معظم انقلاب با اطمینان خاطر و با شناختی که از مردم و هوشیاری و دینداری آنها دارند، آحاد ملت را به صحنه فراخواندند و مردم هم لبیک گفتند.

معاون اول قوه قضائیه با بیان این که حضور پرشکوه مردم در انتخابات مسئولیت‌هایمان را سنگین کرده، اظهار کرد: امت سنگ تمام گذاشت و حالا نوبت ماست که باید برای حفظ ارزش‌های اسلامی و خدمت به مردم سنگ تمام بگذاریم و حقیقتاً خود را خادم دلسوز و صادق مردم بدانیم.

محسنی‌اژه‌ای در پایان تأکید کرد: همه قوه قضائیه با تمام توان و اختیاراتی که داریم برای موفقیت منتخب ملت در مسئولیت خطیر و مهم آینده کمک خواهیم کرد تا دولت مردمی به هدف و مقصود نهایی برسد.

منبع: مشرق نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید