خبر فوری

پیروی از فرامین رهبری و اراده قوی عامل غلبه بر تمامی مشکلات است

هرمزبان – نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، توکل به خدا، پیروی از فرامین رهبری و برخورداری از اراده قوی را عامل غلبه ملت ایران بر تمامی مشکلات دانست و گفت: مردم ما با اراده ای پولادین خود هم بر کرونا و هم بر توطئه دشمنان غلبه کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده روز دوشنبه در جلسه ثابت صحیفه سجادیه ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع)، به حضور آگاهانه مردم در صحنه انتخابات اشاره کرد و این حماسه و پیروزی ملت ایران بر نا آگاهان داخلی و دشمنان خارجی را تبریک گفت.
وی به عملیات روانی شدید دشمن در ایام انتخابات اخیر اشاره و تصریح کرد: در طول این ۴۰ سال انقلاب هیچ دوره ای این حجم فعالیت دشمن و تبلیغات برای کمرنگ  کردن حضور مردم در صحنه انتخابات را شاهد نبودیم.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه دشمن برای رسیدن به هدف خود در کمرنگ کردن حضور مردم حتی به زور هم متوصل شد، خاطرنشان کرد: در خارج از کشور در کنار سفارت ها به زور مانع رای دادن شدند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: متاسفانه عده ای در داخل کشور آگاهانه یا ناآگاهانه بر طبل دور کردن مردم از صندوق ها رای کوبیدند اما هوشیاری و حضور مردم آنها را ناامید کرد.
وی با بیان اینکه این شکست زمینه ای شکست های دیگر برای دشمنان را فراهم آورد، برای رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت کرد.
امام جمعه بندرعباس گفت: رهبر معظم انقلاب حدود ۱۵ سال پیش فرمودند که به دنبال تحقق دولت اسلامی هستیم و باید دولت اسلامی محقق شود و سپس حکومت و پس از آن وارد تمدن اسلامی شویم.
حجت الاسلام عبادی زاده در پایان از منتخبان شورای اسلامی شهر و روستا خواست که با برنامه ریزی در جهت تحقق اهداف مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب حرکت کنند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید