خبر فوری

برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان شهرستان بندرلنگه

حجت‌الاسلام ابراهیم محمد حسینی امروز در حاشیه بازدید از محل برگزاری مسابقات قرآنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه از برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان شهرستان بندرلنگه به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.

وی افزود: 400نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر مقاطع تحصیلی از مرکز شهر و روستاهای اطراف بندرلنگه در مرحله شهرستانی این مسابقات شرکت کردند.

معاون پرورشی و تندرستی آموزش و پرورش بندرلنگه اضافه کرد: این دانش‌آموزان در رشته‌های حفظ عمومی، حفظ ویژه، قرائت، تفسیر و مفاهیم قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، احکام، انشا و صحت قرائت نماز و اذان در این دوره از مسابقات شهرستانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

محمد حسینی در پایان یادآور شد: این مسابقات در محل دبیرستان فاطمیه و دبیرستان نمونه حضرت زینب (س) با استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان روبرو شد، پس از اعلام نتایج، برگزیدگان هر رشته به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید