خبر فوری

استاندار همدان: 22 طرح با تخفیف صد درصدی به بخش خصوصی واگذار شد

محمدناصر نیکبخت شامگاه پنجشنبه در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان افزود: باید تمام این طرح ها برای اطلاع رسانی به رسانه ها داده شود.
وی تاکید کرد: رسانه ها نیز همواره همراه توسعه استان هستند و باید بیشتر مردم توجه و حمایت قرار گیرند.
استاندار همدان همچنین خواستار اصلاح نرخ گاز مصرفی در این استان شد و گفت: تخفیف قیمت گاز برای همدان 8 ماه بوده اما این مدت تبدیل به 4 ماه شده است که به آن اعتراض داریم.
نیکبخت افزود: استان همدان جزو استانهای سردسیر است و نرخ قیمت گاز متناسب با شرایط اقلیمی این استان نیست و تقاضای پیگیری لازم این موضوع، توسط نماینده معین استان در قرارگاه اقتصاد مقاومتی را داریم.
وی همچنین با اشاره به اجرای طرح تصفیه فاضلاب استان همدان افزود: ظلم است که تنها بگوییم فاضلاب همدان را تصفیه کرده و به نیروگاه شهید مفتح داده ایم، بلکه باید بگوییم چرا این کار شد.
وی بیان کرد: 25 چاه نیروگاه، مشکلاتی را برای دشت منطقه ایجاد کرده بود که هزینه تصفیه پساب فاضلاب صرفه اقتصادی داشت تا برای اولین بار از پساب استحصال شده از تصفیه فاضلاب همدان برای نیروگاه و منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد استفاده شود.
استاندار همدان ادامه داد: ایجاد شرایط انتقال پساب از نیروگاه تا منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد از تعهدات وزارت نیرو است و قبول کرده اند تا این کار را انجام دهند و این به عنوان مصوبه پیگیری می شود.
نیکبخت همچنین بیان کرد: جلسه اقتصاد مقاومتی به صورت مستمر با حضور نماینده معین دولت در استان برگزار می شود.
وی تصریح کرد: از نحوه ارزیابی دبیرخانه قرارگاه اقتصاد مقاومتی کشور گلایه مندیم و اعلام کردیم که نحوه ارزیابی باید اصلاح شود.
نیکبخت با بیان اینکه از این به بعد نماینده معین در استان باید برای ما سوغات بیاورند که درباره مشکلات و موانع استان در هیأت دولت چکار کرده اند افزود: دبیرخانه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان در مکاتبه ای موانع را با توضیحی مختصر به معین استان برای پیگیری ارائه دهند.
7523/6993
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار دهنده: اکبر بهاروند

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید