خبر فوری
نماز جمعه 21 خرداد 1400 بوموسی در قاب عکس / عکاس: مجید غلباش

خطیب جمعه بوموسی: نامزدهای انتخابات جوانب اخلاق را رعایت کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان بوموسی، امام جمعه شهرستان بوموسی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بر رعایت ملاحظات و جوانب اخلاقی در زمان تبلیغات تاکید کرد.

وی گفت: جامعه اسلامی ما جامعه اخلاق، برادری و فضائل است و تمامی نامزدها باید فضای عمومی جامعه را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای با رعایت اخلاق فراهم نمایند.

امام جمعه بوموسی با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر‌ به همه دختران ایران اسلامی، افزود: وجود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در کشور عزیزمان ایران‌اسلامی مایه خیر و برکت فراوان است.

حجت الاسلام والمسلمین پاک نژاد گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و دینی است و همه مردم وظیفه دارند که در انتخابات حضور پرشور و موثر داشته باشند.

وی با اشاره به مشارکت حداکثری مردم شهرستان بوموسی در سنوات قبل در پای صندوقهای رای، مردم شهرستان را به حضور حداکثری در پای صندوقهای رای در انتخابات پیش رو دعوت کرد.

خطیب جمعه بوموسی از نامزدهای انتخابات شورای شهر بوموسی نیز به جهت رعایت اخلاق انتخاباتی تشکر ‌کرد.

همچنین در نماز جمعه این هفته فرماندار شهرستان بوموسی نیز گزارش مختصری از تعداد شعب اخذ رای و عوامل برگزاری سیزدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ارائه کرد.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید