خبر فوری
نماز جمعه 21 خرداد 1400 بوموسی در قاب عکس / عکاس: مجید غلباش

فرماندار ابوموسی خبر داد: افزایش ۳۹.۵ درصدی تعداد نامزد های انتخابات شوراهای شهرستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، مهندس رضا پوربابایی فرماندار شهرستان ابوموسی در مراسم نماز جمعه امروز ضمن گرامیداشت دهه کرامت، از تاکیدات امام جمعه شهرستان مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تشکر و قدردانی نمود.

پوربابایی انتخابات ریاست جمهوری را بسیار مهم قلمداد کرد و افزود:  هرچه حضور ما در انتخابات بیشتر و پررنگ تر باشد، رئیس جمهور محترم آینده با اقتدار بیشتری می تواند در صحنه بین المللی حضور یابد و در راه خدمت به مردم موفقیت بیشتری خواهد داشت.

وی اضافه کرد: دشمنان همواره تلاش می کنند مردم را از حضور در انتخابات منصرف کنند که الحمدالله موفق نمی شوند.

مهندس پوربابایی با اشاره به برگزاری انتخابات شوراها همزمان با انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: در این دوره شاهد مشارکت بیشتر کاندیداها بودیم و تعداد نامزدهای انتخابات نسبت به دوره قبل ۳۹.۵ درصد افزایش یافته است.

فرماندار ابوموسی ضمن تأکید بر رعایت موازین اخلاقی توسط نامزدهای انتخابات شوراها، اضافه کرد: یک مومن هیچ وقت به دنبال تخریب مومن دیگر نمی رود.

این مقام مسئول با اشاره به مشخص بودن وظایف و اختیارات شوراها در قانون، از نامزدهای انتخابات خواست از دادن وعده هایی که توان اجرای آن را ندارند خودداری کنند.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید