خبر فوری

بیش از ۲ هزار دستگاه خودرو در پارکینگ های هرمزگان توقیف هستند

هرمزبان – رییس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان با اشاره به اجرای طرح ویژه ترخیص خودروهای توقیفی رسوب شده در پارکینگ های استان، گفت: هم اکنون ۲ هزار و ۱۷۰ خودرو در استان توقیف هستند.

سرهنگ مجید صالح پور روز جمعه در این خصوص به رسانه ها اظهار داشت: این طرح از ابتدای هفته آغاز شده و براساس برنامه ریزی های انجام شده مدت زمان اجرای آن ۶۰ روز و شامل خودروهایی است که قبل از ۲۹ اسفند سال ۹۹ توقیف شده اند.

وی با بیان اینکه این طرح در همه دفاتر خدمات پلیس به اضافه ۱۰ انجام می شود، افزود: خودروهای فرسوده و همچنین خودروهایی که هیچگونه سابقه‌ای در سامانه شماره گذاری پلیس ندارند شامل این طرح نمی‌شوند.

این مقام مسوول تصریح کرد: در این طرح الزامی برای پرداخت عوارض شهرداری و همچنین ارائه مدرک معاینه فنی برای ترخیص خودروهای توقیفی وجود ندارد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان ابراز داشت: طرح ویژه ترخیص خودروهای توقیفی به منظور ساماندهی در این بخش و همچنین پیشگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و انباشت خودروهای رسوبی و غیر رسوبی در پارکینگ ها اجرایی شده است.

سرهنگ صالح پور بیان داشت: خودروهایی که شامل این طرح می شوند هزینه نگهداری در پارکینگ ها آن ها برابر تعرفه سال ۹۴ محاسبه می شود و امکان پرداخت خلافی به صورت اقساطی وجوددارد و جرایمی که به دلیل دیرکرد ۲ برابر شده مورد بخشودگی قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین دلیل توقیف خودروها، تخلف های راهنمایی و رانندگی و بخشی نیز به دلایل انتظامی است که میانگین خودروهای توقیفی رسوب شده در پارکینگ های استان در حال حاضر بیش از ۲۴ ماه است.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید