خبر فوری

مسئولین با انجمن حمایت از زندانیان همکاری کنند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از پارسیان، محمد رادمهر در اولین جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ضمن تبریک هفته وحدت اظهارداشت: باید با شناسایی خانواده‌های زندانیان نیازمندومعرفی خیرین در شهرستان کمک قابل توجهی به رفع مشکل و حمایت از خانواده‌های این زندانیان داشته باشیم تا خانواده های زندانیان کمتر دچارآسیب شوند و با آشنایی از وضعیت زندگی خانواده‌های آنها بتوانیم به کاهش مشکلات این افراد کمک کنیم.

وی افزود: اعضاء هیئت مدیره این انجمن، ضمن همکاری و تعامل با دستگاه‌های اجرایی نسبت به رفع مشکل زندانیان غیرعمد اقدام نمایند و این فرمانداری و تمام دستگاه‌های اجرای آماده همکاری با این انجمن هستند.

فرماندار پارسیان تصریح کرد: با بررسی مسائل و مشکلات خانواده‌های زندانیان این انجمن باید در راستای مشارکت جمعی در سطح شهرستان خدمات حمایتی خود را پوشش دهد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، اولین جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پارسیان، امروز به ریاست رادمهر فرماندار پارسیان و با حضور قنواتی رئیس مرکز خدمات اجتماعی اداره کل زندان‌های استان و با حضور رئیس بازداشتگاه و دادستان و اعضای انجمن حمایت از زندانیان در محل فرمانداری پارسیان برگزار شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید